V-by Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Litt stygg da men.. Vet du hva du får hvis du kloner en geit og en neger sammen? En jævla fortvilt bonde Endret 24. mars 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Må vi dø? Tre søte torsker selges rimelig, ellers blir de dratt ned i Do. Kontakt Marie på telefon: 70603124 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hva gjør man hvis man er stengt inne i et kleskap? Kler seg ut :!: :!: :!: :!: :!: 5733295[/snapback] Og hva gjør man hvis man er stengt inne på do? Driter seg ut Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hva sitter i et hjørne med elektronmikroskop og pinsett? det er du som onanerer Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 og kari kari som satt og husket.. etter noen minutter kom moren ut dro henne ned fra huska og sa at når hun husket så høyt med skjørt kunne nabomannen se trusen hennes. men da lo kari kari, for hun hadde ikke truse på.. rijktignok ikke hjemmesnekret men.. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Vet du hvordan du får en enarmet blondine ned fra et tre ? Edit: Vinker til henne....... Endret 28. mars 2006 av Kuffe Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 vet du hvorfor okser har horn? fordi de ville sett utrolig dumt ut med rundstykker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 RE^1: IDAG LURTE JEG MUTTERN OG SA AT FATTERN VAR DØ Den var litt over kanten. Jeg sa til kona i dag tidlig at jeg hadde vært utro mot henne de to siste årene. (Selvfølgelig bare tull) Før jeg fikk sagt kake fikk jeg nattbordet i hode. Måtte rett på sykehus og sy fire sting i pannen. Har det veldig vondt i dag, men kona er blitt snill mot meg. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 RE^1: IDAG LURTE JEG MUTTERN OG SA AT FATTERN VAR DØ Den var litt over kanten. Jeg sa til kona i dag tidlig at jeg hadde vært utro mot henne de to siste årene. (Selvfølgelig bare tull) Før jeg fikk sagt kake fikk jeg nattbordet i hode. Måtte rett på sykehus og sy fire sting i pannen. Har det veldig vondt i dag, men kona er blitt snill mot meg. 5852666[/snapback] Genialt Denne er ikke min,men den står på signaturen min: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Den var nesten innenfor retningslinjene også. Heia deg. ;--D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Pakistaneren kommer inn på en bar med en papegøye på skulderen. -Hvor har du fått tak i den ? spør bartenderen. - I Oslo, svarer papegøyen, det kryr av dem. Papegøyen kommer inn på en bar med en pakistaner på skulderen. -Hvor har du fått tak i den ? spør bartenderen. - I Oslo, svarer papegøyen, det kryr av dem. Bartenderen kommer inn i et papegøyebur med en pakistaner-familie på skulderen. -Hvor har du fått tak i dem ? spør papegøyen. - I Oslo, svarer bartenderen, det kryr av dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Eg våknet en morning med denne vitsen roterende i huet for evigheter sida,så eg skreiv den ned. Har ikkje idè kor eg har fått den i fra, sikkert ein eller anan SJUK drøm.Men here goes...NULL poeng i denne altså "Once upon a time, there was two men, sitting with their legs wide spread.Then all of a sudden another man came,knealing down in front of them both and said; Not bad,not bad.. Then he went to a woman, also sitting with her legs spread.He said; Cheers Mexico!!" Tolkning noen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 You should see a lobotomizer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 All barna hadde navn unntatt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 All barna hadde navn unntatt 5867107[/snapback] You made my day Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 I hate monday`s..... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En ganske usmakelig en, men.. Vet du hvorfor det er så mange oppbankede kvinner i norske hjem? ..Fordi de faen ikke hører etter! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 -To sennepsfrø gikk over en veg så ble den ene påkjørt, da sa den andre, kom igjen da sennep. Hahea.... -To tomater gikk over en veg, so ble den andre påkjørt, da sa den ene, kom igjen da ketchup. Haeha Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dansken drog laksen. Vel, vel, sa fru fransen. Ja, vel, De ber altså om kaviar, Jensen? Og så levde de lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå