Gå til innhold

Forumets thread for vitser.


anal_fabet

Anbefalte innlegg

Det var en gang en søring som skulle utplasseres på Finnmarksvidda i forbindelse med jobben. Men når han kom dit oppdaget han at det var ingen kvinner der, og han spurte dermed naboen sin, som var same, om hva de gjorde siden det ikke var kvinner her. "Næi, d står nu en rein på baksia av sjåen hær." Søringen tenkte at dette var litt ekkelt, men kunne ikke holde seg lengre, så han smøyg seg bak sjåen og gjorde sitt "arbeid" med reinen. Da han var ferdig og kom ut, sto alle samene å flirte av han. "Æ tænkte nu du sku ta den å ri ned te byen..." sa den ene samen.

 

 

HIHI!

Endret av Xbox lover
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh, måtte denne tråden aldri dø ut :)

 

Forresten, hadde en litt frekk en på msn i stad:) Jeg og ei veninne hadde en saklig diskusjon der det endte med at jeg hadde rett fordi jeg tok ti fingre i bakken først :) Men så hevdet hun at hu var først... Så hvorfor ikke vri litt på det. Jeg spurte enkelt å greit, "Så det var du som hadde ti fingre i baken først?" -"Jada", svarte hun, og ved det følte jeg at mitt nederlag ble snudd til en stor seier :)

 

For dere som ikke tok den, les ordet "bakken" litt nøyere;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En sørlendig var å kjørte på finnmarksvidda i snøkov, og endte som venta i grøfta. Mann kravla ut av bilen, og ropte opp til en finnmarking som kom gåanes forbi. "Unnskyld, men hvem er det som brøyter her?", hvor finnmarkingen svarte "Æ veit nu ikkje kem som brøyta der nede, men her oppe er det statens vegvesen."

Lenke til kommentar

jeg spiser kjøtt i protest mot vegiterianerne som spiser opp maten til dyrene

 

to tomater gikk over en vei. da den siste tomaten var halveis over veien kom en trailer. han greide akuratt å kaste seg over veien så han ikke ble kjørt over (matrix style.) da sa den andre:" idiot! nå ødela du hele vitsen!"

 

det var de jeg kom på nå. kommer med flere seinere

Lenke til kommentar

Ein bra og ein dårlig. Velg sjølv kva for ein som er kva! :)

--

 

Det var ein gang to epler som skulle inn på ein pub.

Men der kom dei ikkje inn,

for i døra stod det ein eplenektar!

 

--

 

Johnny-Johnny uten armer eller bein ropte til mamma:

"Mamma mamma, kan jeg få en kake?"

Mamma svarte: "Jada, Johnny-Johnny. Det ligger i boksen på toppen av skapet!"

Johnny-Johnny kikka fortvila rundt seg... "Jammen mamma, jeg har jo ingen armer eller ben!! Jeg når jo ikke opp!"

Mamma: "ingen armer, ingen ben, ingen kake..!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...