anal_fabet Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg er på jakt etter vitser folk har lagd selv. Kan gjærne være en rip off av andre vitser og skader ikke om de er dårlige. Jeg satt å kjeda meg idag og fant på denne. Det gikk to steiner over en vei og så ble den ene overkjørt. Da sa den andre "kom igjen dust!" Tog du an? (tamtysj) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Den hadde vel passet bedre, hadde den vært skrevet på engelsk. Uansett, har ingen hjemmesnekrede vitser på lur, men kan sikkert finne på noen tørre. Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jupp, hihi. skikkelig dårlig og tørr. Noen flere som har? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det gikk to tsjekkiske tomater over en vei, begge ble overkjørt, og på andre siden stod det en polsk turnips og lo HAHA Lagde denne for å tulle litt med en kamerat av meg som har 2 tsekkiske foreldre Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har! Alle barna gikk opp av bassenget, unntatt Sivert... Han hadde stivert. :!: Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 noen kamerater av meg som lagde for lenge siden: hvorfor jobbe for staten når man kan bo på gaten.. i dette tilfellet passer det godt for regjeringen.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 får vel være med litt til her da Alle barna var på sykkeltur utenom brede han satt pikken fast i kjede AU haha Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vet dere hva svenske homser liker? Nemlig jenter.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Alle barna spilte WoW utenom Liv, for hun hadde et liv. ikke helt hjemmesnekra da Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 To tsjekkere på spasertur en høstkveld: -Vi går mot en kald vinter, sier den ene. -Å gud (eller Baros?), sier den andre.....-Da snur vi! En kamerat av meg lagde denne. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har ikkje en vits men anal_fabet har ikkje du den samme avataren som meg?? Eller er datan min klikka? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hihi, jeg ser fremmover til noen skikkelig tørre vitser Har et par jeg har hørt fra en kamerat som er temmlig bra: Hva kalles det når man får fotballen i skrittet? Picknick Kari-Kari gikk langs veien. Plutselig kommer det en bil med slemme gutter, og drar henne inn i bilen. Men da lo kari kari godt, for hun hadde jo ikke bedt om haik Kari-kari var på kino med en slem gutt. Plutselig så begynnte den slemme gutten å tafse under BHen hennes. Men da lo karikari godt, for det var jo ikke der hun hadde popcornet. ---- Litt på kanten disse karikari vitsene, men du å morsomt når rette personen forteller den Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vet du forskjellen på en elefant? Den kan verken sykle. Og forskjellen på to elefanter, da? De kan verken sykle eller gå. Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vet du forskjellen på en elefant? Den kan verken sykle. Og forskjellen på to elefanter, da? De kan verken sykle eller gå. 5695006[/snapback] Likheten mener du vel? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hihi, jeg ser fremmover til noen skikkelig tørre vitser Har et par jeg har hørt fra en kamerat som er temmlig bra: Hva kalles det når man får fotballen i skrittet? Picknick Kari-Kari gikk langs veien. Plutselig kommer det en bil med slemme gutter, og drar henne inn i bilen. Men da lo kari kari godt, for hun hadde jo ikke bedt om haik Kari-kari var på kino med en slem gutt. Plutselig så begynnte den slemme gutten å tafse under BHen hennes. Men da lo karikari godt, for det var jo ikke der hun hadde popcornet. ---- Litt på kanten disse karikari vitsene, men du å morsomt når rette personen forteller den 5694958[/snapback] HAHAHA ler meg skakk uffameg! Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvorfor kan ikke jeg elveleie når Wenche Foss? Laget av min gale venn i skogen Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Hvorfor er jeg blakk når Per Ståle Lønning Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dette er en litt selvlaga vits når Chuck Norris epedemien gikk i WoW ^^ Chuck Norris and Vin Diesel once fought for 6 years, the fight is today known as WW2 Ey, sjø? hehe Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 jeg har hørt en bra en, tror den er i signaturen til en her på forumet : chuck norris once played russian roulette with a fully loaded gun and won også *mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå