krizkriz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Sikkert hun som hadde festen som tok pengene. Hørtes skikkelig bitchy ut. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hehe! Jeg vet dessverre ikke hvem som tok pengene, det eneste jeg vet er at jeg ikke gikk ut av huset med noe stor kapital! Tusen takk! Endret 3. mars 2006 av marte05 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Men altså, var noen dører låst eller noe sånt? Hvordan kom dere dere inne i kjelleren? Dersom dere bare gikk inn uten noe problem har jo sikkert mange flere kunnet gjort det vel? Uten å bli observert? Da er jo den egentlige skylden ikke på dere men på verten?.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det spiller nå vel ingen rolle hvem som har gjort det eller ikke, så lenge marte05 ikke var den skyldige. Den jenta hadde ikke blitt karakterisert som min venninne hadde det vært meg det gjaldt. Man beskylder ikke venner for slikt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bare slapp helt av marte05, politiet er det minste du skal bekymre deg for. Værste som kan skje er et avhør( selv om jeg tviler på det), Du har jo 2 andre som var med deg. Og det du forklarer der skjer alltid i en venne-gjeng, egentlig jævla trist, kan ødelegge mye. Det du bør tenke over er om du vil ha hu som beskylder deg for å ha gjort i livet ditt, sånne folk sliter deg bare ut. Etter det jeg har forstått så er hun feig, de gangene jeg harr sett sånt skjer, så er det den samme visa man hører det fra andre osv. Bann på om hun mente det virklig var deg så hadde hun komt til deg. Jeg syns det er mer trist hvor mye dette går ut over deg og håper at det ordner seg for deg. Håper dette kom frem på den måten jeg ville Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kanskje hun har brukt de selv, og så ble foreldrene sinte? Nå skylder hun på deg for å ha noen å skylde på Lenke til kommentar
magicus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ikke la snuten få fingeravtrykket ditt.. det kan bare bli brukt mot deg. Nå eller senere. Enjoy penga ta en tur på byn og feir! Når det gjelder venninen din som ble frastjålet så bare si at du ikke tok de og at hun får finne en annen syndebukk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Kanskje hun har brukt de selv, og så ble foreldrene sinte? Nå skylder hun på deg for å ha noen å skylde på 5693499[/snapback] Selvfølgelig gjorde hun det. Enjoy penga ta en tur på byn og feir! 5694032[/snapback] :!: Endret 3. mars 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Men men. Om du er nervøs i et intervju med Politiet, eventuelt i samvær med foreldrene, aner de litt mistanke da? Jeg er alltid nervøs når det gjelder slikt! 5691367[/snapback] Neida, bare å ta det med ro. Ble selv anmeldt en gang*, pga noe jeg ikke gjorde, og måtte sitte på et rom alene med en politimann. Han var sinnsykt stor rundt arma, 2 meter høy, og det var like før jeg lurte på om jeg måtte si farvel til fiseringen min. Men, han var jævlig grei, og spurte om jeg ville ha kaffe også. *Noen som stjal mopeden min, kjørte rundt til de fant en fyr, og plaget han. (Forsøkte å kjøre på han osv.) Men jeg var hjemme sammen med eksen da, sov/pulte/spilte ludo. Ble kalt inn til intervju, men saken ble henlagt etter en måned. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Ååå! Jeg simpelten elsker alkohol! Jeg var på fest i dag, så plutslig kom hun som eide husstanden bort. Vi gikk ut, og etter et par glass med alkohol og Marlboro fikk vi snakket ut, og hun sa hun ikke hadde mistanke om at det var meg. (Ettersom det var flere tilstedet.) Hun beklaget på det sterkeste og alt. Politiet har forresten henlagt saken (uten å ha vært i kontakt med meg eller andre), grunnet mangel på bevismateriale! Uansett, tusen takk for alt! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bare ikke si at du lasta ned når politiet skal ha forklaring av deg ;p. Når du har venninene dine til å backe deg opp, går det vel greit, de tar forklaring av deg, og lar deg gå. Så "undersøker" de saken.. edit: leif 5691321[/snapback] Tviler på at nedlastningen blir et issue i denne sammenhengen? Det beste er vel å holde seg til sannheten. Blir litt teit hvis hun får spørsmål om hva de gjorde der nede, også står hun og stotrer og stammer fordi hun ikke tør si hva de egentlig gjorde der nede 5692880[/snapback] Btw ikke ulovlig å laste ned musikk i Norge per dags dato. Kun ulovlig å laste opp Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ååå! Jeg simpelten elsker alkohol! Jeg var på fest i dag, så plutslig kom hun som eide husstanden bort. Vi gikk ut, og etter et par glass med alkohol og Marlboro fikk vi snakket ut, og hun sa hun ikke hadde mistanke om at det var meg. (Ettersom det var flere tilstedet.) Hun beklaget på det sterkeste og alt. Politiet har forresten henlagt saken (uten å ha vært i kontakt med meg eller andre), grunnet mangel på bevismateriale! Uansett, tusen takk for alt! 5702444[/snapback] Slike "venner" er for og drepes Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Slike folk ville ihvertfall ikke jeg kalt venner. Hvis hun ikke hadde mistenkt deg så hadde hun heller ikke trengt å anmeldt deg. Jeg er sikker på at hun nå prøver å ro som fy siden saken ble henlagt av politiet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bare ikke si at du lasta ned når politiet skal ha forklaring av deg ;p. Når du har venninene dine til å backe deg opp, går det vel greit, de tar forklaring av deg, og lar deg gå. Så "undersøker" de saken.. edit: leif 5691321[/snapback] Tviler på at nedlastningen blir et issue i denne sammenhengen? Det beste er vel å holde seg til sannheten. Blir litt teit hvis hun får spørsmål om hva de gjorde der nede, også står hun og stotrer og stammer fordi hun ikke tør si hva de egentlig gjorde der nede 5692880[/snapback] Btw ikke ulovlig å laste ned musikk i Norge per dags dato. Kun ulovlig å laste opp 5703148[/snapback] Er ulovlig å laste ned også. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det høres faktisk ut som hun har tatt penga selv.. Om jeg var deg ville jeg ha skapt litt rom mellom dere, for hun er tydeligvis ikke en god venninne og hun stoler ikke på deg, dermed bør du ikke stole på henne. Jeg har kun ved et tilfelle konfrontert noen ved at en stjal fra meg, og da var jeg sikker, noen hadde sett tyveriet. Og da gikk jeg bort og sa rett ut til fyren at han burde gi tilbake med en gang, og det gjorde han. Vi har ingen problemer i dag, mange gjør mye rart i fylla, og jeg er den første til å innrømme at jeg har funnet på mye rart selv. Ingen vits å være uvenner, men ville nok tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde gått inn i en intim samtale med hu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå