Gå til innhold

Brekt koss- headsett, garanti?


Anbefalte innlegg

Jag har et koss sb/45 her og en kompis av meg klarte selv sagt og brekke det i 2 da, nede ved selve høytaleren på den siden micen er.

Så har jeg hørt at det er livstids garanti på headsettet så hvor skal jeg sende det for og få ett nytt ?

Endret av snaxxor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er selve høyttaler elemente i headsettet som har livstidsgaranti.

Det var hvertfall det selgeren i Hi-Fi butikken der jeg

kjøpte mine sporta pro sa en gang i tiden.

Kan være du vil få problemer med denne saken,

for en brekt gjenstand får ofte lite eller ingen

sympati hos leverandører. Som oftest vil

påstå at det kunne vært unngått lett

ved å bruke dem på vanlig måte.

(altså dem vil hentyde at du har brukt dem for hardhendt

eller feil, på en eller annen måte)

 

Skulle det ha skjedd i det man tok på seg headsettet,

og det rett og slett gav etter ved vanlig påsetting,

så ville jeg krevd nye, uansett.

 

Men jeg ville nok sagt til "kompisen" min,

Kjøp nye! Noe du kanskje må...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
men har sett en del folk her på forumet som har "mistet" sitt så det har gått i stykker og har fått nytt hver gang.

5691388[/snapback]

Haha, koss(porta pro) headsettene detter fra hverandre- Må ofte klikke sammen høytalerne(ja, så høylydte er de).

5735063[/snapback]

 

Jeg har fått nytt headset to ganger, Koss portapro, uten problemer. Er jo ikke butikken som bærer noe tap, de får nye fra leverandøren uansett... Bare ta med kvitteringen så er du nok safe. Om du ikke har kvittering tror jeg du må henvende deg direkte til Koss...

Lenke til kommentar

Du har "livstidsgaranti" på fabrikkfeil. Ikke noe annet, er bare Koss som har vært veldig snille. Du kan jo bare si at det var en svakhet ved headsetet (ettersom kompisen din ikke var spesielt harhendt med det).

 

Få butikker gidder ta inn varer dersom du ikke har kvittering. Og heller ikke er registrert i systemet deres.

Lenke til kommentar

Jeg vet at butikker har en tendens til å tru på dette med livstidsgaranti, begge butikkene jeg har jobbet i har gjort dette. Vi har gitt nye headset til omtrent samtlige feil på Koss produkter. Men hvis du leser litt på eskene til Koss så står det at den livstidsgarantien bare gjelder i USA og Canada... Så får du det på garantien så er du bare heldig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...