Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Heisann! Jeg har endelig reinstallert windows m. sp2 og greier for å kunne spille CoR, men da jeg installerte spillet får jeg opp en feilmelding som sier at jeg må ha et grafikkort og driver som støtter open gl. Og vel, jeg har 6600gt med nyeste drivere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) kanskje du må prøve med en eldre driver? Har selv litt problemer med opengl i Enemy territory, må gå inn i spillet rett etter reboot (venter jeg 5.min funker det ikke), ellers får jeg feilmelding: "could not load opengl subsystem", da må jeg reboote igjen. Gjelder ikke q3 noe som er litt merklig, da det er bygd på samme motor. Hjalp ikke uansett hvem driver jeg brukte, men kanskje du har litt mer flaks enn meg Du kan jo prøve å starte spillet rett etter du har boota, vis det virker da, har du samme problem som meg. Endret 3. mars 2006 av mushi Lenke til kommentar
Jofoss Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Heisann! Jeg har endelig reinstallert windows m. sp2 og greier for å kunne spille CoR, men da jeg installerte spillet får jeg opp en feilmelding som sier at jeg må ha et grafikkort og driver som støtter open gl. Og vel, jeg har 6600gt med nyeste drivere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? 5691014[/snapback] Du må laste ned en patch til spillet. jeg lastet det ned fra GameCopyWorld. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du finn kanskje relevante svar her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jofoss: noe spesiell patch du snakker om? om det er litt i overdrive ta det på pm. Ellers så har jeg 1.1 patchen, men samme problem. Får ta en bedre titt i morra. Jeg har foresten samme problem rett etter reboot som vanelig. Kan teste med 77.77 driverne. Takker for all hjelp hittil Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Nytt problem. Jeg har nå kommet inn til menyen, fått laget profil og hele pakka, men når jeg skal starte spillet stopper alt på loadingen. Altså, i følge den boksen som viser at spille laster, så laster ikke spillet i det hele tatt. Men pc'en har ikke hengt seg og musikken går i bakgrunnen. Litt hjelp hadde vært fint? Takker for all så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå