Gå til innhold

Todags slanking før mesterskap

Anbefalte innlegg

Har i dag spist for lite og intensivtrent i timesvis etter at jeg lærte at jeg var 1,5 kg for tung for vektklassen jeg er meldt på i helga. Det ble sjekket på en fjærbasert vekt, men det er for mye lell. Har vært en, ja, jævlig dag, etter at både boller og kake ble satt fram bare for å friste. Så lurer jeg; hvor mye er det mulig å hive av seg i løpet av morgendagen, og i så fall, hvordan?

Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har i dag spist for lite og intensivtrent i timesvis etter at jeg lærte at jeg var 1,5 kg for tung for vektklassen jeg er meldt på i helga. Det ble sjekket på en fjærbasert vekt, men det er for mye lell. Har vært en, ja, jævlig dag, etter at både boller og kake ble satt fram bare for å friste. Så lurer jeg; hvor mye er det mulig å hive av seg i løpet av morgendagen, og i så fall, hvordan?

Setter pris på alle svar.

5690917[/snapback]

Okey, svar på dette først, hvilken sport, og når blir du veid..

Mye av tyngden din har med om du er dehydrert, så det er en nødløsning, men da presterer du også dårligere, hvis du har muligheten, så ikke drikk noe før, for å få opptimal vekt, og etter at du er målt så drikker du så mye du orker, men du risikerer å prestere dårligere, så jeg vet ikke om dette hjelper, hjalp meg en gang

Lenke til kommentar

Norway Cup 1, Taekwondo..

Sjekka programmet: Innveiing lørdag ettermiddag og konkurranse søndag morgen (!)

Det åpner for en del dehydrering og næringstapping. Spørsmålet er: hva kan jeg gjøre i dag for å bli enda lettere?

Lenke til kommentar

Ferdig klipt og dehydrert nå.. (Klipping planlagt for mange uker siden). 2 timer i 50 graders rom funker. Har kommet under 68 nå. Da må jeg bare overleve til 16.00 i morgen, uten mat og drikke, så er saken biff.

PS: Jeg tviler på at dette er sunt. Do not try this at home. (No really, don't).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...