Mads-b Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har i dag spist for lite og intensivtrent i timesvis etter at jeg lærte at jeg var 1,5 kg for tung for vektklassen jeg er meldt på i helga. Det ble sjekket på en fjærbasert vekt, men det er for mye lell. Har vært en, ja, jævlig dag, etter at både boller og kake ble satt fram bare for å friste. Så lurer jeg; hvor mye er det mulig å hive av seg i løpet av morgendagen, og i så fall, hvordan? Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har i dag spist for lite og intensivtrent i timesvis etter at jeg lærte at jeg var 1,5 kg for tung for vektklassen jeg er meldt på i helga. Det ble sjekket på en fjærbasert vekt, men det er for mye lell. Har vært en, ja, jævlig dag, etter at både boller og kake ble satt fram bare for å friste. Så lurer jeg; hvor mye er det mulig å hive av seg i løpet av morgendagen, og i så fall, hvordan? Setter pris på alle svar. 5690917[/snapback] Okey, svar på dette først, hvilken sport, og når blir du veid.. Mye av tyngden din har med om du er dehydrert, så det er en nødløsning, men da presterer du også dårligere, hvis du har muligheten, så ikke drikk noe før, for å få opptimal vekt, og etter at du er målt så drikker du så mye du orker, men du risikerer å prestere dårligere, så jeg vet ikke om dette hjelper, hjalp meg en gang Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Norway Cup 1, Taekwondo.. Sjekka programmet: Innveiing lørdag ettermiddag og konkurranse søndag morgen (!) Det åpner for en del dehydrering og næringstapping. Spørsmålet er: hva kan jeg gjøre i dag for å bli enda lettere? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hahaha ja! Badstu med superundertøy og regntøy er en slager, for så å drikke som en svamp etter veiinga. Klyster er kanskje litt grisete om det henger igjen under matchen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Badstu var ikke en så dum idè. Skal tenke på det. Men denne prossessen er kjedelig. Jeg er SULTEN! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er litt kjedelig å ikke kunne drikke. Men det går rimelig radig igjennom, så om det er i morgen formiddag kan du drikke deg mett nå. På kalorifri drikke, vel og merke... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har funnet ut at det meste ikke hjelper en dritt. Godt å ha badstu i kjelleren anyhow. Fikk beskjed om å ikke innta NOE før etter veiingen i morgen. I'm off to the sauna.. Blir nå sittende der i kveld jeg da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) EDIT: Glem det... Endret 3. mars 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Var en episode på brainiac om hvor mye vekt man kunne ta av seg på en dag, kunne rubbe av en del hud og klippe deg Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Ferdig klipt og dehydrert nå.. (Klipping planlagt for mange uker siden). 2 timer i 50 graders rom funker. Har kommet under 68 nå. Da må jeg bare overleve til 16.00 i morgen, uten mat og drikke, så er saken biff. PS: Jeg tviler på at dette er sunt. Do not try this at home. (No really, don't). Lenke til kommentar
Havana Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 selv sulting:P anyways lykke til Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ...Du taper mer energimessig på å ikke spise noe til 16:00 imorgen enn å iallefall få i deg et knekkebrød... Husk forbrenningen bremses om du ikke spiser/drikker. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Riktig. Spis frokost, så får du opp forbrenningen, og taper enda mer vekt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det der kan være vansklig hvis man ikke er vant til det.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Kom hjem i går natt. Funka jo fett dette prosjektet. Gikk ned 3kg, og ble dermed med i konkurransen. Takker til den som kom med badstuforslaget. Alt går med litt viljestyrke. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men hvordan gikk det i konkurransen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå