Joachim_F Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Her er nyheten svært mange har ventet på: The Elder Scrolls IV: Oblivion er ferdigutviklet, og kommer i salg før måneden er omme. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Da blir det spilling i påskeferien Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Aaaah *gurgle*, har ventet på denne gladmeldingen. At spillet kommer noen dager tidligere i USA gjør meg ingen ting, for da får jeg lastet det ned raskere enn om de ville ha kommet ut over hele verden samtidig. Collector's Edition er uansett allerde forhåndsbestilt fra CDON, så jeg synes nesten at jeg må få lov til å tyvstarte litt før selve pakninga kommer seglende inn. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja dette kom jo akkurat i tide til påskeferien. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bare synd jeg ikke kan spille det før jeg kjøper meg ny PC i mai. Er så lenge å vente til! På den lyse siden er det sikkert kommet ut mange modder allerede da. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bare synd jeg ikke kan spille det før jeg kjøper meg ny PC i mai. Er så lenge å vente til! På den lyse siden er det sikkert kommet ut mange modder allerede da. 5691570[/snapback] Kremt *xbox 360*... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 It has gone gold! Betyr kanskje at jeg får det til den rette datoen ettersom jeg har forhåndsbestilt det for en stund siden Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dermed er det gjort. Operasjon "Ligge-i-fosterstilling-og-sikle" er satt i gang. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 OMG! OMG! OMFG! Jippi! Dette har vi ventet godt og lenge på! Yay! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCKING'S HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bare 360? :o 5692640[/snapback] Spillet kommer til både Xbox 360 og PC, og slippes i både normal utgave og samlerutgave (hvor du blant annet får en håndbok, en DVD med "making of"-film og en septim-mynt). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Trudde aldri eg skulle si det, men slike spill som dette har ALDRI vert noe for meg. Men eg trur jaggu eg skal vurdere dette spillet, sett noen trailers og det ser ustyrlig morro ut.Blir ihvertfall til å kjøpe til på 360 om det blir noe av...GRAW,FC:predator, Balzing Angels,Oblivion. hyyyyyyyl!! teh m0zt xp3ns1v3 m0n7zor 3v4 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Da var col.ed. forhåndsbestilt fra gamezone, Wow må nok ta en liten pause når dette kommer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke det blir sånn at jeg kjøper det enda. Først må jeg ha en 360! Eller pc da, men min pc er så dårlig at jeg eventuelt må kjøpe ny. Ikke at jeg tror jeg vil gjøre det fordi jeg må sikkert ut med hvertfall 10k om det skal duge noen år. Derfor blir det sikkert 360 om det blir noe. Men så er det jo selvfølgelig ingen som har 360 for salg heller da før i April. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Eg har no fått inntrykk av at det er plenty med premium og core rundt om i det vide land. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jiiiiiihaaaaaaaa!! da er påskeferien sikret! Collectors edition skal jeg kjøpe meg Men kom igjen da folkens LA VÆRE å sammenlikne det med WoW!!!1 Endret 3. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dette blir digg! Oblivion komer til og ødlege karakterene mine på skulen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 lurer på en ting.. ser i tråden et bilde av en person (sikkert "deg") i 3rd view.. går det an og ha på det? eller må et være 1st person som alle bildene og trailerne jeg har sett har ? vil spille i 3rd view isaffal Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 lurer på en ting.. ser i tråden et bilde av en person (sikkert "deg") i 3rd view.. går det an og ha på det? eller må et være 1st person som alle bildene og trailerne jeg har sett har ? vil spille i 3rd view isaffal 5696772[/snapback] Du kan bytte mellom 3person pg 1person i hele spillet! Helt valgfritt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg