yo_flo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 yoo.... er det meningen å sette et tv kort i en PCMCIA-slott?? går det? hva brukes ellers en PCMCIA-slott til... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 PCMCIA slotten er det som en PCI slott er på en PC...og litt mer. Du kan sett inn der: nettverkskort Wlan kort Mobiltelefon Minne Minnekort leser Interface kort mellom laptopen din og ett annet form for hardware i riktig gamle dager fikk du hardware Mpeg akselratorer som gikk der Lydkort osv osv osv osv.... Hvis du lurer på om man finner et tv kort som bruker PCMCIA interfaset så google det: Tv card, Pcmcia og se hva du finner. AKIRA Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ellers så kunne du kanskje gitt han en link og? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10564 Jeg har selv TerraTec Cinergy 400 TV Mobile kortet i min Dell laptop, og det fungerer bra de gangene jeg bruker det. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Som de sier, tv-kort for PCMCIA funker fint. Men man får tv-kort enda rimeligere for USB, og da kan man attpåtil bruke dem på stasjonære maskiner også. Så har du en ledig USB-port ville jeg heller kjøpt det. Så har du PCMCIA ledig for andre ting, som AKIRAx24 lister så fint opp over her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå