petterg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Siden ingen (jeg vet om) selger noen av A4techs 8 knappers kablede mus tenkte jeg kanskje å prøve en annen produsent. Spørsmålet blir da, hvilke alternativer finnes? Det jeg må ha er: - minst 3 programerbare knapper i tillegg til vanlig høyre- og venstreknapper - vertikal OG horisontal scroll - ledning (for ikke å rote den bort) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Logitech 518 har en del knapper.. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 razer diamondback serien vet jeg har 7 knapper.. men ingen vertikal scroll da.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Finnes en Microsoft gaming-mus som har ganske mange knapper. Når jeg tenker meg om har så godt som alle gaming-mus mer enn 5 knapper... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Logitech G5 har mange knapper, og etter det jeg kan huske kan du også programmere scrollen (vertikal og horisontal) som vanlige knapper. Den mangler dog fremover-knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå