maskot Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 kass merke RAM er best av OCZ, crosair, osv og alle dei andre RAM brikke merkene? når det gjelder gaming, og overklokking? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 kommer an på HK og CPU. ikke noen fasit. da er det bedre å liste opp de merkene som er heller dårlige, nesten uansett. TwinMos har jeg aldri opplevd at har funka bra, og jeg har gitt dem mange sjanser, men noen har kanskje bedre erfaringer... Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 kommer an på HK og CPU. ikke noen fasit. da er det bedre å liste opp de merkene som er heller dårlige, nesten uansett. TwinMos har jeg aldri opplevd at har funka bra, og jeg har gitt dem mange sjanser, men noen har kanskje bedre erfaringer... 5691081[/snapback] TwinMos = Geil, Corsair, OCZ = Han Derre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mushkin? Winbond? 5690780[/snapback] må skille mellom de som lager de faktiske brikkene som sitter på ram'en, og de som assember PCB'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå