Gå til innhold

Ny xbox 360 update via xbox live 2.mars

Anbefalte innlegg

The March 2006 Xbox 360™ update will prepare your Xbox 360 console for future system and title updates. This free* update is available to all Xbox Live® members. Your console will be updated the next time you sign in to Xbox Live.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og denne oppdateringen kommer i mars. Trudde det nettop hadde kommet en ny oppdatering jeg :p Han har heller ikke oppdatert seg hos meg... og jeg har vert en del inne på Xbox-live! Når er det denne meldinga kom a?

Lenke til kommentar
og denne oppdateringen kommer i mars. Trudde det nettop hadde kommet en ny oppdatering jeg :p Han har heller ikke oppdatert seg hos meg... og jeg har vert en del inne på Xbox-live! Når er det denne meldinga kom a?

5691538[/snapback]

jeg har fått updaten i dag, rundt klokken 18

Lenke til kommentar
Noen steder man kan lese om hva disse oppdateringene gjør? Det første jeg prøvde igår etter oppdatering var å laste ned en demo og gjøre andre ting i mellomtiden på dashboard....men neeeeida... loadinga blir fremdeles kansellert.

5692329[/snapback]

Jeg har lastet ned oppdateringen. Ellers er det heller ikke noen nye funksjoner i denne oppdateringen. Her fra MajorNelson (Xbox Live director of Programming):

There is a mandatory global system update now available for Xbox 360 owners. You’ll get prompted for the update the next time you sign into Xbox Live. No new features or functions this time around

og fra Xbox.com:

March 2006 System Update for Xbox 360

The March 2006 Xbox 360™ update will prepare your Xbox 360 console for future system and title updates. This free* update is available to all Xbox Live® members. Your console will be updated the next time you sign in to Xbox Live.

*Requires a broadband connection and an Xbox Live account.

Så... kanskje en eller annen bug som skvisa, men det eneste som er bekreftet er at den forbereder konsollen for framtidige oppdateringer. Kanskje en større nedlasting er i vente snart?

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...