ghjens Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) I Access skal jeg ha en knapp som åpner andre filer. Har ikke noe peiling på VB. Jeg har prøvd litt men får bare feilmeldinger: [finner ikke fil] Hva kan være galt??, koden nedenfor er autogenerert i access: __________________________________________ Private Sub Kommando0_Click() On Error GoTo Err_Kommando0_Click Dim stAppName As String stAppName = "ACCESS.EXE c:\test.mdb" Call Shell(stAppName, 1) Exit_Kommando0_Click: Exit Sub Err_Kommando0_Click: MsgBox Err.Description Resume Exit_Kommando0_Click End Sub ____________________________________________ Endret 3. mars 2006 av ghjens Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) JEg sjønner ikke helt hva du prøver. SKal det være en knapp i Access som åpner en database? Eller skal det være en knapp utenfor access som åpner en database? Eller skal det være en knapp i access som åpner et annet program? EDIT: ER det Visual Basic Editor du bruker? Endret 3. mars 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
ghjens Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Dette har løst seg.!! Jeg skal lage en egen applikasjon som starter ulike Access filer. Jeg har aldri programmert med VB, så jeg prøvde å se på koden ved å la access autogenerere koden for meg. Problemet var at jeg trodde man skulle kalle på [access.exe] Men det riktige er [msaccess.exe] Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hehe, det var jo riktig koselig Lykke til med resten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå