Ingeniør Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Noen som har peiling på hva slags støtfanger som passer foran på en -86 Mazda 929 Sedan HB? Dette er en bil som det ikke finnes så mange av nå for tiden så det er aktuelt med fangere fra andre bilmerker. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg ville nok prøvd å få tak i støtfanger til en Mazda 929 om den skal brukes på en Mazda 929.... Sjekk her: www.bruktbildeler.com Fant blant annet dette treffet, er riktig årsmodell til og med: Støtfanger fram - MAZDA - 929 79-86 - SEDAN - Årsmod. 86 - Kvalitet: B- DeleNr: 19782- Pris: 600 - Opplysninger: LITT SKURAPÅ HJØRNET Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Det er et stykke unna der jeg bor så det vil koste minst like mye å få den tilsendt som det selve delen koster. Derfor vil jeg utforske andre muligheter først. Det stod på en volvofanger på den aktuelle bilen, men den falt av pga dårlige fester. Er ute etter info om noe slikt, om man evt trenger å ta fester fra ene bilen til den andre. Endret 2. mars 2006 av Ingeniør Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har vært med på å feste en volvo 240 frontfanger på en '86 929 sedan. Ikke original fanger, men no 240 styling/add on greier. En hel glassfiberfanger. Passa greit med lengden, men var litt kronglete å feste. Sparkel og karroseriskruer gjorde jobben.. Kanskje ikke noe å anbefale hvis du vil ha en fin og original bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå