kolas Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg kjøpte dette tastaturet for 2-3 månder siden og er helt fornøyd med det. Link: Tastatur Så lurte jeg på om det er noen andre her inne som har det og vet om det er mulig å slå av lyset på pad'en eller er det det som leser finger avtrykket? Ps: Tastaturet er virkelig å anbefale.. Slepper å taste inn så mange passord og sånt.. Praktisk Er det noen som har noen kommentarer og til dette? Edit: Leif var her gitt Endret 2. mars 2006 av kolas Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det må vel være på for å merke at det trykkes en finger på den?? skulle egentlig få det i julegave for 2 år siden.. men siden det ikke var trådløst fikk jeg dette dritttastaturet.. går ikke ann å spille med i det heletatt.. Det har tydeligvis aldri hørt om å kunne "holde" inne en knapp lengre enn 5 sekunder.. men nokk om det :!: Lenke til kommentar
kolas Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Er ikke det noen innstilinger som gjør det da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er ikke det noen innstilinger som gjør det da? 5742164[/snapback] Ser abbsolutt ikke slik ut.. har prøvd det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå