radix Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Så vidt jeg vet så er koffein-piller ulovlige å kjøpe sånn ellers. 5974326[/snapback] Rent, kjemisk fremstilt koffein er nok ulovlig å selge ja. Urte-/plante-ekstrakter som inneholder koffein tror jeg er lovlig dersom én dose ikke inneholder for mye koffein (staten har nok fastsatt en grense for dette, på lik linje med maksgrensen for koffein i læskedrikker). Lenke til kommentar
Geita Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Kan anbefale Tech Nutritions ThermoSyne (Koffein fri). Egentlig "fettforbrenningstabletter". Du føler deg relativt mett og de øker kroppstemp. endel (de første ukene). Men du får en energiboost også. Svelges gjerne ned med en kopp kaffe Ingredienser: Kalsium Karbonat, GSC stack (Zingiber officinale L. extract, Citrus aurantium extract, Cayenne pepper extract), Grønn te extract, Svart pepper ekstrakt, Gelatin (fra kapsel), antiklumpemiddel (tri-kalsium fosfat, polyetylenglykol), farge (titandioksid). Endret 23. april 2006 av craaash Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kan anbefale Tech Nutritions ThermoSyne (Koffein fri).Egentlig "fettforbrenningstabletter". Du føler deg relativt mett og de øker kroppstemp. endel (de første ukene). Men du får en energiboost også. Svelges gjerne ned med en kopp kaffe Ingredienser: Kalsium Karbonat, GSC stack (Zingiber officinale L. extract, Citrus aurantium extract, Cayenne pepper extract), Grønn te extract, Svart pepper ekstrakt, Gelatin (fra kapsel), antiklumpemiddel (tri-kalsium fosfat, polyetylenglykol), farge (titandioksid). 5974875[/snapback] Og hva i huleste har kosttilskudd med koffein å gjøre? Poenget med tråden var å vite hvor man får fatt i koffein (med hensikt å holde søvn unna, eller øke konsentrasjonen), ikke å vite hvordan en slanker seg. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kan anbefale Tech Nutritions ThermoSyne (Koffein fri).Egentlig "fettforbrenningstabletter". Du føler deg relativt mett og de øker kroppstemp. endel (de første ukene). Men du får en energiboost også. Svelges gjerne ned med en kopp kaffe Ingredienser: Kalsium Karbonat, GSC stack (Zingiber officinale L. extract, Citrus aurantium extract, Cayenne pepper extract), Grønn te extract, Svart pepper ekstrakt, Gelatin (fra kapsel), antiklumpemiddel (tri-kalsium fosfat, polyetylenglykol), farge (titandioksid). 5974875[/snapback] Og hva i huleste har kosttilskudd med koffein å gjøre? Poenget med tråden var å vite hvor man får fatt i koffein (med hensikt å holde søvn unna, eller øke konsentrasjonen), ikke å vite hvordan en slanker seg. 5974998[/snapback] Trodde karen ville holde seg våken og kvikk jeg Skyt meg i trynet om jeg tok feil. Lenke til kommentar
radix Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Beklager å gå off topic, men det eneste du får av TN's kosttilskudd er en tom lommebok (med unntak av proteinpulveret). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 http://www.vroomfoods.com/foosh_mints.html Disse eier. Er ikke alle som får hodepine av sånt, prøv en da vel? 5693053[/snapback] Jepp. Ikke lenge siden jeg fikk 2 esker som inneholder 12 pakker hver, som igjen har 12 minst a 100 mg i seg. Kommer nok til å vare en stund, er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe mer når jeg går tom også. Av og til er det rett og slett meget praktisk å ha 12 kaffekopper klare i lommen Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 http://www.vroomfoods.com/foosh_mints.html Disse eier. Er ikke alle som får hodepine av sånt, prøv en da vel? 5693053[/snapback] Where to buy? Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En bekjent av meg bestilte koffeinsjokolade fra USA, men pakka ble stoppa på flyplassen, fordi det var visst ulovlig.. Forresten, en bit av den tilsvarer 2-3 Red Bull Lenke til kommentar
sindre101 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 www.idssport.com dr kan du bestille... jeg har prøvd... ble veldig våken viss jeg svelfte d md kaffe og drakk 1 xtra koppp md kaffe.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hørte noen snakka om dette på bussen inn til lillestrøm(de skulle visst holde seg voken for å spille wii elns ) Hørtes ganske spennende ut, men er neppe bra for kroppen.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Typisk Norge, her skal det meste være ulovlig. Selv alkohol, som er en LOVLIG vare, skal det herses med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå