Gå til innhold

Hvor får man kjøpt koffeinpiller?

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet så er koffein-piller ulovlige å kjøpe sånn ellers.

5974326[/snapback]

Rent, kjemisk fremstilt koffein er nok ulovlig å selge ja. Urte-/plante-ekstrakter som inneholder koffein tror jeg er lovlig dersom én dose ikke inneholder for mye koffein (staten har nok fastsatt en grense for dette, på lik linje med maksgrensen for koffein i læskedrikker).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Tech Nutritions ThermoSyne (Koffein fri).

Egentlig "fettforbrenningstabletter". Du føler deg relativt mett og de øker kroppstemp. endel (de første ukene).

Men du får en energiboost også. Svelges gjerne ned med en kopp kaffe :)

Ingredienser: Kalsium Karbonat, GSC stack (Zingiber officinale L. extract, Citrus aurantium extract, Cayenne pepper extract), Grønn te extract, Svart pepper ekstrakt, Gelatin (fra kapsel), antiklumpemiddel (tri-kalsium fosfat, polyetylenglykol), farge (titandioksid).

Endret av craaash
Lenke til kommentar

Egentlig "fettforbrenningstabletter". Du føler deg relativt mett og de øker kroppstemp. endel (de første ukene).

Ingredienser: Kalsium Karbonat, GSC stack (Zingiber officinale L. extract, Citrus aurantium extract, Cayenne pepper extract), Grønn te extract, Svart pepper ekstrakt, Gelatin (fra kapsel), antiklumpemiddel (tri-kalsium fosfat, polyetylenglykol), farge (titandioksid).

5974875[/snapback]

Og hva i huleste har kosttilskudd med koffein å gjøre? Poenget med tråden var å vite hvor man får fatt i koffein (med hensikt å holde søvn unna, eller øke konsentrasjonen), ikke å vite hvordan en slanker seg. :ermm:

Lenke til kommentar

5974875[/snapback]

Og hva i huleste har kosttilskudd med koffein å gjøre? Poenget med tråden var å vite hvor man får fatt i koffein (med hensikt å holde søvn unna, eller øke konsentrasjonen), ikke å vite hvordan en slanker seg. :ermm:

5974998[/snapback]

Trodde karen ville holde seg våken og kvikk jeg :)

Skyt meg i trynet om jeg tok feil.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
http://www.vroomfoods.com/foosh_mints.html

Disse eier.

Er ikke alle som får hodepine av sånt, prøv en da vel? :p

5693053[/snapback]

Jepp. Ikke lenge siden jeg fikk 2 esker som inneholder 12 pakker hver, som igjen har 12 minst a 100 mg i seg. Kommer nok til å vare en stund, er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe mer når jeg går tom også. Av og til er det rett og slett meget praktisk å ha 12 kaffekopper klare i lommen :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...