Gå til innhold

Fahrenheit hvor bra er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har det til pc, går fort igjennom det, men er syyyyykt bra spill, trur det er ett av de beste spillene jeg har spilt, ligger på lik linje som max payne :)

5690464[/snapback]

Viss det ligger på linje med Max Payne skal jeg skaffe meg det fort. Husker Max Payne (både 1-2) som spillet der jeg virkelig begynte og digge gaming! :)

Lenke til kommentar

Veldig bar spill ja, er et sånn slags pek og klikk spill men gud så bra gjennoført det er. Trenger ikke å ha noe skils for å prøve ut sjangeren hvis man ikke har prøvd det ut fra før av. Men slutten kan være litt overkill.

Nesten som den siste fighten mellom Noe og Smith i Matrix Revolution

Lenke til kommentar

Farenheit er sjukt bra, koste meg skikkelig gjennom hele spillet. Og spille som Lucas (hovedpersonen) og begge politibetjentene, gjør at du må gjøre riktige valg i forhold til hvordan storyen skal utvikle seg. Så er utrolig bra! og du bestemmer skjebnen til Lucas, og privatlivet til politibetjentene.

Det er jo 5 forskjellige avslutninger på spillet er det sagt.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg dte er oppskrytt.

Ja, det er veldig orginalt, det skal de ha, men det blir fort repetivt, de samme tinga du gjør om og om igjen, etter å ha spilt bittelitt føltes det som alt jeg gjorde var å trykke knappene i kombinasjonene som sto på skjermen. Burde også vært litt lenger.

Men for all del, det er verdt å få med seg grunnet orginaliteten og historien.

Lenke til kommentar
Et utrolig bra spill som jeg anbefaler til alle, dama mi synes det så så spennende ut at jeg fikk ikke lov å spille det hvis ikke ho satt å så på.

Så løøøøp å kjøp :)

5692551[/snapback]

samme her..

skikkelig bra spill.. Men hvis du skal ha det til pc, vil jeg anbefale joypad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...