AtheusNor Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes Fahrenheit ser skambra ut, men jeg har hørt at det er alt for enkelt og går gjennom d e rimelig fort:( er dette sant? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Det er litt kort men eg koste meg ihvertfall gjennom hele spillet Endret 3. mars 2006 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Roug Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 har det til pc, går fort igjennom det, men er syyyyykt bra spill, trur det er ett av de beste spillene jeg har spilt, ligger på lik linje som max payne Lenke til kommentar
maxM Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 har det til pc, går fort igjennom det, men er syyyyykt bra spill, trur det er ett av de beste spillene jeg har spilt, ligger på lik linje som max payne 5690464[/snapback] Viss det ligger på linje med Max Payne skal jeg skaffe meg det fort. Husker Max Payne (både 1-2) som spillet der jeg virkelig begynte og digge gaming! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Veldig bar spill ja, er et sånn slags pek og klikk spill men gud så bra gjennoført det er. Trenger ikke å ha noe skils for å prøve ut sjangeren hvis man ikke har prøvd det ut fra før av. Men slutten kan være litt overkill. Nesten som den siste fighten mellom Noe og Smith i Matrix Revolution Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Farenheit er sjukt bra, koste meg skikkelig gjennom hele spillet. Og spille som Lucas (hovedpersonen) og begge politibetjentene, gjør at du må gjøre riktige valg i forhold til hvordan storyen skal utvikle seg. Så er utrolig bra! og du bestemmer skjebnen til Lucas, og privatlivet til politibetjentene. Det er jo 5 forskjellige avslutninger på spillet er det sagt. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Selv synes jeg dte er oppskrytt. Ja, det er veldig orginalt, det skal de ha, men det blir fort repetivt, de samme tinga du gjør om og om igjen, etter å ha spilt bittelitt føltes det som alt jeg gjorde var å trykke knappene i kombinasjonene som sto på skjermen. Burde også vært litt lenger. Men for all del, det er verdt å få med seg grunnet orginaliteten og historien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Et utrolig bra spill som jeg anbefaler til alle, dama mi synes det så så spennende ut at jeg fikk ikke lov å spille det hvis ikke ho satt å så på. Så løøøøp å kjøp Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Veldig bra spill , jeg kjøpte det men skal selge det igjen fordi det er litt kort spill. Har fått alle arts osv da Veldig bra histore Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hva med en link som forklarer hva dette er? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har ikke spillt Fahrenheit så mye, men må si at jeg liker alt unntatt gameplayet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Et utrolig bra spill som jeg anbefaler til alle, dama mi synes det så så spennende ut at jeg fikk ikke lov å spille det hvis ikke ho satt å så på. Så løøøøp å kjøp 5692551[/snapback] samme her.. skikkelig bra spill.. Men hvis du skal ha det til pc, vil jeg anbefale joypad. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Et utrolig bra spill som jeg anbefaler til alle, dama mi synes det så så spennende ut at jeg fikk ikke lov å spille det hvis ikke ho satt å så på. Så løøøøp å kjøp 5692551[/snapback] --- hvor finner man slike damer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå