Gå til innhold

Speil på innsiden av kabinettet?!?!

Anbefalte innlegg

Hey..

Var på et hotell i går og fikk med meg 2 store speil..

Da fikk jeg idéen;

"Hvorfor ikke skjære et av speilene til, slik at det passer i bunn av kabinettet?"

Da spør jeg dere: Vil dette bli stygt, eller vil det ha en funksjon?

Har også en blå kald katode, slik at jeg håper å få reflektert mest mulig lys!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-21 08:03, skrev Dan Hansen:

uhhmm ...
fikk!
med deg to speil?? ...

Det var alt han klarte å bære, med hotellbetjeningen springende etter på slep :grin: :grin: :grin:

Neida, bare fleiper. Han fikk dem vel sikkert.

Hadde vært kjempetøft med speil i kabinettet da. For ikke å snakke om hvor tøft det ville blitt med farget lys og speilrefleks.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Sett "Jerry Seinfeld live on broadway"?

(fritt etter hukommelsen)

"When you enter a hotelroom and see that the TV is bolted to the wall with a huge steel bar - that's a quality sign!

What is the problem - are people stealing TV's? Imagine a person comin' up to the checkout desk": (her stiller Jerry seg opp med armen 90 grader ut fra kroppen, forestiller en person med en TV under armen)

"I like to check out, please..."

Jaja...

Lenke til kommentar

Limpistol går sikkert bra. Dere som skal bruke silikon, pass på at den er syrefri.

Har sett en del baderoms speil som er limt med vanlig silikon, og etter en stund er speilet ødelagt. Det blir som svarte skygger i selve speilflaten. Bruk acryl silikon.

Jeg har også en annen løsning... Stikk innom nærmeste stoffbutikk, gjerne en Kid interiør, og kjøp borrelås med tape bakside. Dette har jeg brukt under vanntank og pumpe. Jeg kan nå legge kabinettet over på siden, (med vann i) uten at noe beveger på seg. Men jeg kan fremdeles enkelt demontere alt utstyr. lazerledsen er også festet med borrelås. Dette gjør at jeg kan flytte lyset rundt omkring veldig enkelt. Limet på baksiden er veldig sterkt, og løsner ikke når jeg skal flytte på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...