Leaf Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! Lurer litt på hvordan "data-verdenen" er om 5-10 kanskje 20 år.. Har du noen forslag? Tror du at folket sitter på msn og/eller på steder som diskusjon.no og snakker sammen da? Hvordan ser kabinettene ut ? Hva med prosessorene? Kanskje AMD 40000+ ? Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Foto-Realisme. " Data verden" er ein "verden" du kan leve i. Har høyrt fra ein fyr som sa han hadde snakka med ein fyr osv. EDIT: EDIT 2: diskusjon.no vil leve evig Endret 2. mars 2006 av brd Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 AMD X9 +24000 Corsair TWIN PC49000 94GB SATA 100TB Saphire Radeon X7709 5GB ASROCK 9200DUAL SATA-XL ( Takk til leaf for navnene på hardwarene... ) Half-Life: 9 tar 1.8TB og Counter-Strike: F0rc3 Ki11ar5 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe, enig.. Syns jeg ser sønnen min sitter å skriker på barnerommet! "gidd haxx, din n0000b" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Om 20 år er PCen slik vi kjenner den i dag borte, alt er integrerte løsninger og færre tenker over hvordan ting egentlig fungerer. edit: PCen, ikke dataverdenen Verdenen vil utvide seg, slik at man kan sitte hjemme mer om man ønsker det. Endret 2. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 OT: Leaf... 5 Linjer i signaturen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vel, pr i dag finnes det jo såkalte "optiske CPU'er" som ikke har noen begrensing for hva de kan gjøre, men alt det andre i en pc er fortsatt for tregt til at det skal ha nytte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bill Gates klarer nok å slette internett. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 www.diskusjon.no shall live forever;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vi sitter og mimrer over gode gamle dager der ingen ga oss bøter eller anmeldte oss om vi lastet ned filer vi strengt tatt ikke burde. Og det har kommet en etterfølger til CSI som kun går på pcsnusk... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 jeg tror definitivt det vil være ganske annerledes hvertfall. vi ser begynnelsen på det allerede nå, mobiler smelter sammen med pc'er, og pc blir bygd inn i tv'er osv. en ting som hadde vært heftig hadde vært VR spill hvertfall.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 blir bra med 9gb ram å sånt =P 5692227[/snapback] tar nok mindre enn 5år før 9gb ram er bra... bare se på utviklingen som er nå, er ikke lenge sia 1GB ram var mer enn nok, mens nå begynner mange å få 2GB Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Vi sitter og mimrer over gode gamle dager der ingen ga oss bøter eller anmeldte oss om vi lastet ned filer vi strengt tatt ikke burde. Og det har kommet en etterfølger til CSI som kun går på pcsnusk... 5691188[/snapback] Som vi strengt tatt kan gjøre, moralsk sett. Pcsnusk ja.. høres gøy ut Ser forøvrig for meg en generasjon fildelingsnettverk med ekstreme krav til kryptering og hemmelighold. Jeg tror ikke dagens lukkede bittorrentnettverk er noe i forhold til det som kommer. Forøvrig tror jeg Windows VisualKingdomForeverEditionForKiddies har bedre grafikk enn HL2, og at skjermene har høyere oppløsning enn verden. Endret 3. mars 2006 av Nomix Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 en annen ting er at filmene kommer i så stort format at å laste ned en film på flere tusen gb ikke vil være noe serlig, vist ikke linjene utvikler seg enda fortere og du får rask nokk linje til det. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg tror vi er inne på So10 eller 12 Pluss at Kirby har arva Apple, og har omgjort logoen til en rosa Kirby og gjort alle Mac-ene rosa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå