Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installere Active Sync.

Anbefalte innlegg

Ligger en maken tråd under "Programmer", men der er der så lite liv at jeg prøver en her... Skal prøve å slette den jeg opprettet først.

Saken er slik:

Når jeg prøver å legge inn ActiveSync (har prøvd både med den som fulgte med telefonen, Qtek 8310, og lastet ned fra MS), så får jeg følgende feilmelding:

"Windows installer, Det oppstod en feil under åpning av loggfilen for installasjonen. Kontroller at det angitte stedet for loggfilen finnes, og at det kan skrives til"

Hva skjer? Tror dette skjedde med ett annet program også for en stund siden, men husker ikke om jeg fikk løst det eller ikke...

Jeg har WindowsXpPro med ServicePack2 installert.

Nå har jeg nettop kjør "reparasjon" av windowns, uten at DET hjalp noe. Ser helst at jeg slipper å reinstalle, men det ser mørkt ut...

Jeg FÅR lagt inn ActiveSync 3.8, men ikke nyere versjoner. Jeg får ikke lagt inn MsOutlook som fulgte med heller...

Hva skjer folkens??! Noen må da ha vært borti dette før?!

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hahe, nå er jeg tilbake på den gamle WinXp installasjonen (ikke spør hvorfor). Jeg husket ikke helt hvorfor jeg hadde lagt inn XP på nytt, men når jeg kom på at jeg slet med AS før, å søkte opp denne tråden, så skjønte jeg jo hvorfor...

Noen gode ideer her?

Edit: Kan føye til at jeg FÅR lagt inn Outlook som fulgte med denne telefonen..

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...