enden Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Nå er det vel strengt tatt ikke 4-hjulstrekken som drar fra folk i lyskrysset, men en greit aggressiv motor. Hadde problemer med å holde meg under fartsgrensene i byen da jeg prøvekjørte. Spileren er også en smule harry, men man må vel ha den hvis man skal ha rails på... Kufangern er et must for ungkarer, men er redd for at kona ikke godtar slikt Bra det er mange gode erfaringer her. Savner et par dårlige erfaringer - det er de som er verdt å lese om et produkt før man kjøper Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Og ikke glem at du får med kassettspiller på kjøpet! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå er det vel strengt tatt ikke 4-hjulstrekken som drar fra folk i lyskrysset, men en greit aggressiv motor. 5702914[/snapback] Joda, men på snø og is, hjelper det ganske mye Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Da ble det bil da. Får den fredag tipper jeg: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=70...723&pos=1&tot=1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gratulerer og lykke til på dine framtidige kjøreturar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Sport utstyrspakken også! gratulerer! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Sport utstyrspakken også! gratulerer! 5737942[/snapback] Og ESP. Det er vel fortsatt ikke standardutstyr på andre enn toppmodellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå