Gå til innhold

Hjelp! Eg blir gal av viftelyden til XBOX360!

balder

Anbefalte innlegg

.

Hadde de derimot gått for HD-DVD ville den vært langt stillere for da ville 2-4x hastighet på den vært det samme som 16x med DVD ca.

5846510[/snapback]

Kommer en ekstern når det blir "vedtatt" hva som blir det nye formatet. Dermed er den spilleren som står i "ubrukelig" siden alle seff vil bruke en som er myyyye stillere. Blir BR den klare vinneren må MS levere denne til 360.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har satt min 360 i tv-kabinettet med glassdøren halvveis igjen. Kabinettets bakside har jeg "åpnet" litt ekstra (dvs laget et par ekstra hull på strategiske steder) for å få god gjennomlufting.

360'en blir ikke merkbart varmere men lyden er redusert ganske dramatisk.

Lenke til kommentar
.

Hadde de derimot gått for HD-DVD ville den vært langt stillere for da ville 2-4x hastighet på den vært det samme som 16x med DVD ca.

5846510[/snapback]

Kommer en ekstern når det blir "vedtatt" hva som blir det nye formatet. Dermed er den spilleren som står i "ubrukelig" siden alle seff vil bruke en som er myyyye stillere. Blir BR den klare vinneren må MS levere denne til 360.

5902829[/snapback]

Det vil aldri komme spill på HD-dvd uansett.

ingen spill pr dags dato har noe som helst behov for å komme på hd-dvd ,

og vist xbox 360 hadde HD-DVD fra dag 1, ville nok spillene kommet på dvd i første omgang pga. dvd plater er billigere og spillene er ikke større enn 9 gb uansett.

og HD-DVD villle nok hatt 2-4 x speed ja, men på dvd fortsatt 16x og da hadde vi vært like langt.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Går det an å kjøpe ny DVD-ROM til xbox 360? Støyen fra min xbox kommer i allefall fra DVD-ROM'n når den starter å snurre en plate. Synes ikke dette er så irriterende når jeg spiller, men liker det ikke når jeg skal se film.

Lenke til kommentar
Går det an å kjøpe ny DVD-ROM til xbox 360? Støyen fra min xbox kommer i allefall fra DVD-ROM'n når den starter å snurre en plate.  Synes ikke dette er så irriterende når jeg spiller, men liker det ikke når jeg skal se film.

5929320[/snapback]

Hos meg er det minimal lyd når eg ser på DVD :dontgetit: Når eg spiller hører man det godt ja,spinner vel mye fortere også da.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at Samsungs DVD-spiller bråker mindre enn Hitatchi? Jeg kjøpte nettopp en 360, og den har Hitatchi DVD-spiller, men samtidig klistremerke på skuffen som sier at den ikke skal flyttes med plate i skuffen.

Iflg artikler på nett skal kun nye maskiner ha dette klistremerket, men de leveres tydeligvis fortsatt med Hitatchi DVD-spillere. Er det kanskje ønsketenkning at Samsung er mer stillegående?

Lenke til kommentar

Hvis du har søkt litt på nettet rundt denne siden, så ser du raskt at den Llama-sammenligningen ikke er verdt båndbredden den er skrevet på:

- Noen sier at de har begge modellene, og alle støyer tilnærmet like mye

- Noen hevder at Hitatchi bråker mindre enn Samsung

- Noen hevder at Samsung bråker mindre enn Hitatchi

- Noen hevder at Llama har blandet sammen bildene, og at det derfor er Hitatchi som er "lydløs" (lydløs my ass)

- Noen hevder at DVD-spilleren er lydløs og at viftene bråker mer

- Noen hevder at XBox360 er stille som en mus (!)

Alt i alt ubrukelig informasjon, og jeg synes det er rart ingen mer troverdig kilde har plukket opp dette og foretatt en skikkelig sammenligning.

Min 360 er produsert i slutten av februar, og bruker Hitatchi. Andre igjen fikk Samsung på sin release-modell. Så jeg tviler på at MS har "byttet" ut Hitatchi med Samsung - er vel snarere at de bruker flere leverandører.

Lenke til kommentar
Jeg synes folk syter usedvanlig mye om den "støyen", jeg hører ingenting.

Du hører kun den Støyen, fordi du konsentrer deg om å høre den. viss du slutter, og sitter deg ned for å spille spillet, så forsvinner den i bakgrunnen.

Du kan jo også spille med Hodetelefoner (headset) viss du ikke kan skru opp lyden, tviler mye på at det er gøy å spille med "surround" uten høy lyd uansett.

Jeg synes folk burde slutte å Klage, du kan jo sette Xboxen lenger vekk, eller rett under TV'n din.

Slutt å syt, litt viftesusing har da aldri skada noen  :thumbup:

5692256[/snapback]

hehe.. bra sagt ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...