Zic0 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja må vel si at komedie filmer med skuespillere som Martin Lawrence, Will smith, Anthony Anderson o.s.v. er geniale. Er det noen å annbefale? Likte veldig godt Bad boys filmene, Blue Streak, National Security o.s.v. veldig godt, så har dere noen ideer? Big mommas house har jeg, men ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg har "BAIT" med jamie foxx den er genial anbefales eller "amos & andrew" med samuel L. Jackson og nicolas cage også veldig bra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Beverly Hills Cop triologien. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Er ikke personlig en fan a sjangeren, men 48 Hours er en film å anbefale Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 "Rush Hour 1 & 2" med Chris Tucker og Jackie Chan. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har sett Rushour 1 og 2 og ja... jeg vil ha noe lingende sånne filmer ja. Sånn som bad company med chris rock o.s.v. skal sjekke opp de andre dere har listet opp. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes "Men in Black"-filmane er tøffe Men døm har vel døm fleste sett, sikkert... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Beverly Hills Cop triologien. 5689930[/snapback] Ah... angrer ikke på at jeg kjøpte den box'en - geniale filmer! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 The Big Hit ftw! 5690457[/snapback] Denne filmen er jo bare helt fantastisk "tracebuster-buster-buster..." Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Don't be a Menace to South Sentral while drinking Juice in the Hood (eller no i den duren). Veldig morsom og bra film! :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Nothing to lose er utrolig morsom. Tim Robbins spiller ganske bra. Endret 3. mars 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå