Pelikan1 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Vett ikke helt hva jeg skal gjøre. Har et asus v7100 (geforce 2 400mxmed crt og dvi utganger. Nå vil jeg kjøre en av utgangene til tv`en. Dette er de overgangene jeg har: crt til s-video dvi til crt Da kan jeg enten kjøre tv på dvi, eller tv på crt. Uansett, når jeg er inne på egenskapene, der jeg velger output og div, så vil han kun autodetecte skjermer, får ikke lov å velge output selv. Dvs, kobler jeg på to skjermer går det greit, men med skjerm og tv, finner han bare skjerm. Hvordan kan jeg velge output selv, det står bare med grått sånn at man ikke kan velge på knappene, altså det er fade`et vekk. Kan noen hjelpe meg med denne er dere gode. På forhånd kjempe takk. Pelikan1 bruker forresten xp pro, hadde det vært lurt med noen andre drivere til skjermkortet? [ Denne Melding var redigert av: Pelikan1 på 2002-09-21 03:23 ] Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hadde samme skjermkort selv en gang. det jeg gjorde var at jeg bare klonet skjermbildet i instillingene for kortet. funket med detonator driverne også. ikke velg 40.et eller annet for da ville det ikke av en eller annen grunn. Har ikke hatt noen problemer med dette noen gang mot TV'ene mine. Øyvind Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Ja jeg cloner også, men så lenge det ikke er en monitor i andre enden, så får jeg ikke lov å clone. ? [ Denne Melding var redigert av: Pelikan1 på 2002-09-21 04:12 ] Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Nå har jeg prøvd x antall drivere og samme problem, så feilen ligger en anna plass. Altså, fra dataen til tv`en går det svide til scart. For å få forrandra på utsignalene på skjerm to, må det søkes etter skjerm. Der finner den ikke tv`en og jeg får ikke satt den til det formatet det skal være. (Er det pal forresten, eller ntsc eller?, får jo ikke prøvd meg frem uansett.) Hadde det vært bedre om jeg hadde kjørt s-video til s-video, i stedet for scart? Vær så snill og hiv ut noen gode råd. på forhånd takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå