Gå til innhold

fåe ikkw lagt inn XP

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har hatt problemer med å innstalere XP på harddiskene sine. På den første fikk han denne meldingen: Kan ikke lese CDen du har puttet i eller så er XP-cden ugyldig. og når vi prøvde på en annen harddisk han hadde kom den samme meldingen. Han har gyldig XP cd uten en eneste ripe og cdrommet min fungerer fint. hva kan være feil da??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg plata i brenneren

åpne nero

fra verktøylinjen velger du brenner og finner noe slikt som "lag image" eller "kopier plate". Når du kopierer plate lager den image av platen først, og ber deretter om en blank plate. Du kan avbryte prosessen der slik at du slipper å brenne imaget.

Jeg tror det finnes programmer som sjekker cd plater også uten at jeg kommer på noen akkurat nå.

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

Ja. da ligger mest sansynlig problemet et annet sted. Kanskje vurdere å prøve en anned cd-rom på maskina som skal installeres på.

Prøve andre ram brikker. Det er bare å feilsøke og prøve seg litt frem så pleier ting å løse seg.

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

nå har jeg prøvd å lage et image og det går helt fint. Ringte til Digital impuls og de sa det måtte være minnefeil. Men har prøvd å innstalere på flere pcer (har tatt med meg harddisken til kamerater). Og den samme meldinga kommer hos dem. Hvordan kan det være feil med minnet mitt og 3 kameraters ? når pcene dems funker helt fint i alle spill og diverse? Harddisken min er det ikkeno galt med. La den til som lsave og da funka den helt fint. hva kan jeg gjøre for å få innsaltert xP?

Endret av mbarone
Lenke til kommentar
hvordan gjør jeg dette, det er ikke noe som heter det. Jeg har kun DS (master), CS ENABLED, OG CAP LIMIT. Eneste som står bakpå som jeg kan velge

5694621[/snapback]

.......det er ikke noe som heter det.......

Hva CS ANABLED står for ? ( cable select):hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...