Ando Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hei. Kjøpte nettop ny brenner fra komplett.no. En Yamaha F1E. Har store problemer med å brenne 90 Min CDer. Brenningen starter fint, men når den ca. er 30% stopper brenningen brått opp og feilen: "Track following error" vises. Jeg har laster ned nyeste firmware 1.0C Og nyeste Nero Version 5.5.9.9 Bruker 90 MIN`s MMORE plater. Alle konfigurasjoner i Nero og ellers på maskinen er riktige, tror jeg.. Har noen en løsning på dette ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 http://www.ahead.de/en/content/helptool/475.htm ...tips: hvis du ikke får kjapt svar på forum: skriv meldinga nøyaktig inn på f.eks. Google. D.v.s. jeg har ikke hatt problemet, men får mange treff pr. søkemotor. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-21 09:34 ] Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kjørte renseplata mange ganger tidligere, hjalp ingenting. Track following error... Og så, dæven døtte, der virka brenneren min igjen :smile: Alt jeg gjorde var å smøre de 2 stengene inni med gris og rensa linsa med bonevoks+polering (superbra metode) Hvis noen har defekte brennere må de bare sende de til meg... :grin: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hellstorm du bør ikke ha noen smøremiddel inni noe som ikke skal ha smøre middel. Hva tror du vil skje når det blir varmt og mye støv inni. Og laseren bør du ikke bruke bonevoks på, Det er bra nok å bruke litt rødsprit. Bonevoks er fett vet du vel. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Bonevoks legger igjen ei hinne som er superfin. Har du fått for eksempel mini-riper i laseren som du ikke har sjanse å se, så fyller bonevoksen disse. Har forresten en annen cd-spiller som jeg rensa med sprit + div. uten resultat .Den var helt død. Så prøvde jeg bonevoks. Har spilt siden (2 år siden). Hvis ingen tror meg så prøv selv da :smile: Hellstorm. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har ikke hatt behov før å mekke på min plextor spillere, Kjøper kvalitet eg, brenner er 99 og cd-rom er 98. :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå