Gå til innhold

Vista, skjerm og skjermkort?

Anbefalte innlegg

Kvar laster dykk ned vista, er dere pirater?

trur dere btw at min pc kan takle den?

AMD 1,8 GHZ @2,3 ghz

1024 mb kinston value ram

6600 GT gainward

350 w

abit an8 sli

please gjev meg link, og svar om pc'en duger

5698350[/snapback]

For det første, laster ikke ned Vista, har testet Windows siden første preview av 98 (dog ikke ME) så jeg har en hel skuff med originale MS preview,beta og RC cd´er. :cool:

For det andre, pass deg så du ikke får en advarsel, jmfr. pkt.8 i retningslinjene. :nei:

For det tredje, ja tror nok at maskinvaren din vil være grei nok når den kommer.

Endret av persistent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet egentlig ikke helt, går vel an å kontake MS. Jeg begynte å teste beta versjoner sånn ca i 96/97 og har vel bare fortsatt. Det var enklere før, du kunne melde deg på forskjellige tester og etterhvert kunne du få forespørsel om å teste andre programmer osv...

Lenke til kommentar
Kremt, joda IE 7 finnes i betaversjon til XP, men foreløpig bare til engelskspråklig XP.

sablabra;

*snip*

5696364[/snapback]

Jeg klarte nå å få den til å fungere på norsk XP, men IE selv var på engelsk uansett.

jeg tenkte på install fila.

min opera tar ca 60mb ram. hva har du gjort for å greie 200mb ram jeg har jo spill som bruker mindre.

5698193[/snapback]

Min Opera brukaer akurat nå ca 100 mb ram, og det øker med antall sider du har oppe (skjønner ikke helt hvorfor Opera Software kaller den lightweight). Hvis du vil ha noe lettere, prøv K-Meleon

Hvorfor krever effektene i Vista så mye egentlig?, XGL for linux krever MYE mindre og kan stort sett tilby det samme.

Endret av DinoSauroMann
Lenke til kommentar
Kremt, joda IE 7 finnes i betaversjon til XP, men foreløpig bare til engelskspråklig XP.

sablabra;

*snip*

5696364[/snapback]

Jeg klarte nå å få den til å fungere på norsk XP, men IE selv var på engelsk uansett.

jeg tenkte på install fila.

min opera tar ca 60mb ram. hva har du gjort for å greie 200mb ram jeg har jo spill som bruker mindre.

5698193[/snapback]

Min Opera brukaer akurat nå ca 100 mb ram, og det øker med antall sider du har oppe (skjønner ikke helt hvorfor Opera Software kaller den lightweight). Hvis du vil ha noe lettere, prøv K-Meleon

Hvorfor krever effektene i Vista så mye egentlig?, XGL for linux krever MYE mindre og kan stort sett tilby det samme.

5701269[/snapback]

Som sagt, så kan man enkelt stille ned ram-bruken i opera ganske dramatisk, om du har dårlig med ram å bruke.

AtW

Lenke til kommentar

sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned. :ohmy:

Endret av persistent
Lenke til kommentar
sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned.    :ohmy:

5701471[/snapback]

Ehh, nei? Jeg sier ikke noe som kan lede til piratkopiering. Etter alt du vet så kan det være at jeg skal kjøpe det på rema 100. :yes: . Hvis jeg derimot hadde linket til hvor du kan "skaffe" deg det hen hadde jeg nok dratt den litt langt ja :whistle: . Å svare på hvordan man skal bruke/åpne ulovlig nedlastet materiele er som å banne i kirken på forumet.

Lenke til kommentar
sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned.    :ohmy:

5701471[/snapback]

Ehh, nei? Jeg sier ikke noe som kan lede til piratkopiering. Etter alt du vet så kan det være at jeg skal kjøpe det på rema 100. :yes: . Hvis jeg derimot hadde linket til hvor du kan "skaffe" deg det hen hadde jeg nok dratt den litt langt ja :whistle: . Å svare på hvordan man skal bruke/åpne ulovlig nedlastet materiele er som å banne i kirken på forumet.

5701908[/snapback]

jeg har banna i kirka en gang. skullle reise meg men så slo jeg kneet i sete/banken tingen foran meg åg fikk så støm i beinet og skreik ut faen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...