persistent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Kvar laster dykk ned vista, er dere pirater? trur dere btw at min pc kan takle den? AMD 1,8 GHZ @2,3 ghz 1024 mb kinston value ram 6600 GT gainward 350 w abit an8 sli please gjev meg link, og svar om pc'en duger 5698350[/snapback] For det første, laster ikke ned Vista, har testet Windows siden første preview av 98 (dog ikke ME) så jeg har en hel skuff med originale MS preview,beta og RC cd´er. For det andre, pass deg så du ikke får en advarsel, jmfr. pkt.8 i retningslinjene. For det tredje, ja tror nok at maskinvaren din vil være grei nok når den kommer. Endret 4. mars 2006 av persistent Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 hvordan blir man beta tester? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vet egentlig ikke helt, går vel an å kontake MS. Jeg begynte å teste beta versjoner sånn ca i 96/97 og har vel bare fortsatt. Det var enklere før, du kunne melde deg på forskjellige tester og etterhvert kunne du få forespørsel om å teste andre programmer osv... Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) ok så synd. hadde vert gøy å betateste et program som ingen andre har Endret 4. mars 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
persistent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 JA men de fleste programvareselskapene har jo en kontaktadresse. Det er fullt mulig å maile dem og vise interesse for testing. Det værste som kan skje er at de ikke svarer, men det koster ikke noe (ikke et frimerke engang ) å spørre.... Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Kremt, joda IE 7 finnes i betaversjon til XP, men foreløpig bare til engelskspråklig XP.sablabra; *snip* 5696364[/snapback] Jeg klarte nå å få den til å fungere på norsk XP, men IE selv var på engelsk uansett. jeg tenkte på install fila. min opera tar ca 60mb ram. hva har du gjort for å greie 200mb ram jeg har jo spill som bruker mindre. 5698193[/snapback] Min Opera brukaer akurat nå ca 100 mb ram, og det øker med antall sider du har oppe (skjønner ikke helt hvorfor Opera Software kaller den lightweight). Hvis du vil ha noe lettere, prøv K-Meleon Hvorfor krever effektene i Vista så mye egentlig?, XGL for linux krever MYE mindre og kan stort sett tilby det samme. Endret 4. mars 2006 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er nå mulig å "skaffe" seg vista på andre måter, men det går jeg ikke nærmere på . Jeg har snart kommet en fjerdedel, så jeg er litt spent på hvordan det blir Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kremt, joda IE 7 finnes i betaversjon til XP, men foreløpig bare til engelskspråklig XP.sablabra; *snip* 5696364[/snapback] Jeg klarte nå å få den til å fungere på norsk XP, men IE selv var på engelsk uansett. jeg tenkte på install fila. min opera tar ca 60mb ram. hva har du gjort for å greie 200mb ram jeg har jo spill som bruker mindre. 5698193[/snapback] Min Opera brukaer akurat nå ca 100 mb ram, og det øker med antall sider du har oppe (skjønner ikke helt hvorfor Opera Software kaller den lightweight). Hvis du vil ha noe lettere, prøv K-Meleon Hvorfor krever effektene i Vista så mye egentlig?, XGL for linux krever MYE mindre og kan stort sett tilby det samme. 5701269[/snapback] Som sagt, så kan man enkelt stille ned ram-bruken i opera ganske dramatisk, om du har dårlig med ram å bruke. AtW Lenke til kommentar
persistent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned. Endret 4. mars 2006 av persistent Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned. 5701471[/snapback] Ehh, nei? Jeg sier ikke noe som kan lede til piratkopiering. Etter alt du vet så kan det være at jeg skal kjøpe det på rema 100. . Hvis jeg derimot hadde linket til hvor du kan "skaffe" deg det hen hadde jeg nok dratt den litt langt ja . Å svare på hvordan man skal bruke/åpne ulovlig nedlastet materiele er som å banne i kirken på forumet. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jepp, fant ut det ja. Tenkte ikke vet du, skulle bare skynde meg å hjelpe og tenkte ikke over at han hadde skrevet "lastet ned" Well, Well, da lærte jeg noe nytt i dag (går) også da. :!: Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 sablabra, du tar sjanser nå (jmfr. retningslinjene pkt 8) - fikk meg nettopp en advarsel da jeg svarte en som lurte på hvilket program han skulle bruke for å åpne en bestemt filtype han hadde lastet ned. 5701471[/snapback] Ehh, nei? Jeg sier ikke noe som kan lede til piratkopiering. Etter alt du vet så kan det være at jeg skal kjøpe det på rema 100. . Hvis jeg derimot hadde linket til hvor du kan "skaffe" deg det hen hadde jeg nok dratt den litt langt ja . Å svare på hvordan man skal bruke/åpne ulovlig nedlastet materiele er som å banne i kirken på forumet. 5701908[/snapback] jeg har banna i kirka en gang. skullle reise meg men så slo jeg kneet i sete/banken tingen foran meg åg fikk så støm i beinet og skreik ut faen Lenke til kommentar
kakemannen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nå siktet eg ikkje til ulovleg nedlasting, eg meinte kor kan eg melde meg på beta-testing, er det ulovlig å spørre om beta er gratis eller ikkje no? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du kan jo se litt på denne siden; http://msdn1.microsoft.com/en-us/default.aspx kan være muligheter her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå