DawnDusk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hei. Jeg sitter bak en router og har et lite problem... jeg er på et nettverk hvor vi snakker sammen på forskjellige servere. Det er da mange forskjellige servere og så underkanaler hvor vi kan koble oss inn på å snakke. Problemet er at jeg får en såkalt 'timeout'! Hvis jeg ikke har sagt noe på kanskje 2min, så stenges all lyd og jeg hører ingenting av hva de andre sier. Det jeg da må gjøre er å trykke inn 'snakkeknappen' (som jeg trykker inn for å snakke) for å sende et signal slik at jeg kutter ut timeouten. Jeg har sjekket at alle nødvendige porter er åpnet, men problemet er der fortsatt... er ganske håpløst å måtte trykke inn 'snakkeknappen' hvert minutt for å kunne høre hva de andre sier. Siden jeg har, som sagt, åpnet alle porter og skrudd av brannmur/firewall har jeg ingen anelse hva løsningen kan være... Takk for svar! PS: Routeren er Dlink DI-624 hvis det er nyttig å vite. EDIT: Det er ikke kontinuerlig snakk. Det kan godt hende at ingen snakker på 10min, så da får jeg ingen innkommende signaler heller. Endret 2. mars 2006 av freq_flyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå