kremt Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Lurer bare på om det finnes en lader til ipod nano som man kan bruke fra stikkontakten? Har ikke funnet det enda Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Joda det finnes, har sjekket den flere steder. Var billigst på HIFI, skal kjøpe den der jeg. Blir like billig som fra Apple Store der.: iPod USB Power Adapter heter den. Noen tar 300kr for den, andre 240kr. RandiA Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Passer denne til iPod nano? Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Så lenge du har den USB-kabelen som følger med iPoden, så ja. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Er denne laderen til det norske strømnettet, og passer den rett i kontakten? På bildet ser det ut som den ikke passer, men. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Laderen er lagd slik at den passer i alle stikkontakter over hele verden. Du bare drar av pinnene og setter i medfølgende pinner til norske typen. På baksiden av laderen er det en firewire utgang. Du setter firewirekabelen inn i denne og så har du i andre enden av kabelen standard iPod kontakt. Altså den passer i alle iPoder (ikke shuffle) og alle land. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Takk skal du ha dassen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bare hyggelig. Må bare rette meg selv. Utgangen bak er USB. Laderen som jeg fikk med min 4G hadde firewire men nå er den altså USB. Applestore har den til 249,- her. og Hifi klubben til 9 kroner mindre. Har bare positivt å si om begge butikkene så ett fett hvor du kjøper. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Apple har to ladere til iPod: Den ene er FireWire, den lader alle iPod's fra og med 1. gen. til og med 4. gen. iPod's. Den nye er USB, den lader 4. og 5. gen. iPods, og også Nano. Så Nano kan ikke lades med en FireWire lader, heller ikke den nyeste iPod'en. 4. gen. iPod, den første med fargeskjerm, kan lades med både FireWire og USB. Shuffle tror jeg kan lades med begge, er ikke sikker, den kom med FireWire på de første utgavene. Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Passer denne til iPod nano? 5692971[/snapback] Hvis du hadde lest selv, hadde du funnet ut at den passer til iPod med dock-tikobling, som iPod Nano har. Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 de har slik lader på SmartClub. Bruker en likedan på min iPod Nano : ) Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Laderen er lagd slik at den passer i alle stikkontakter over hele verden. 5700752[/snapback] På min står det at den passer hele Europa. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Laderen er lagd slik at den passer i alle stikkontakter over hele verden. 5700752[/snapback] På min står det at den passer hele Europa. 5975531[/snapback] Men den passer i hele verden med riktig støpselpakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå