Canute Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Stemmer det. Vi har de enda i stavanger område. Har faktisk tatt meg en bit, smaker bedre enn de vanlige plastposene. Endret 3. mars 2006 av Zevz0r Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Stemmer det. Vi har de enda i stavanger område. Har faktisk tatt meg en bit, smaker bedre enn de vanlige plastposene. 5692203[/snapback] De posene er ekle.... En pose som er gjennomtrukket av vått matavfall er ikke særlig delikat på en varm sommerdag . Endret 3. mars 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Posene finnes fortsatt, iallefall her i Oslo-området. Husker at jeg spiste litt på en på barneskolen, men jeg kan ikke si at den smakte spesielt godt. Men så er det ikke det som er tanken bak de heller... Lenke til kommentar
czr Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en kamerat som har en mor som jobbet i en Prix butikk. Prix hadde disse posene for rundt 5-6 år siden. Da husker jeg vi satt på bakrommet og leste Donald og gumlet i oss en hel slik pose. Smakte ikke vondt eller noe, men den var bare litt vanskelig å "få ned". Fikk ikke vondt i magen eller noe slikt heller. Tror vi brukte rundt 30 min på en pose Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg hadde hundeposer, som var laget av mais. De er langt mer miljøvennlige, og helt tette. Det eneste problemet er at de blir veldig fort varme; noe som kan være ekkelt siden de er lagd for å plukke opp dritten til hunden din. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Av mus? Du kødder karl? 5690352[/snapback] Tuller?! nei jeg er dønn seriøs Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hva med å lansere klær av mais? mmmmmmmm.........brukte sokker, namnam Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hva med å lansere klær av mais? mmmmmmmm.........brukte sokker, namnam 5696295[/snapback] Plastikk-klær av mais? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå kan man ikke lage plastikk av mais. ^^ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vibratormais. Så en i går. Ikke ekte mais, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå