Behydro Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jaggu..... Jeg har alltid trodd at dette ikke gikk an. Men det gjør det visst...... Trodde energien i batteriene var lagret kjemisk og at de ikke var reversibel. http://www.afrotechmods.com/reallycheap/batteries/batts.htm Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Salgstriks. Men er vel ikke mange ganger det funker å lade dem opp igjen før de slutter å ta ladning. Eller at effekten synker for hver gang. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Og som det står på batteriene, de KAN eksplodere, og du kan være sikker på at forsikringen ikke dekker det om de eksploderer siden det står advarsell på batteriene... han bruker liten strøm, og det er vell det som gjør at det går bra, hurtigladning av slike batterier trur jeg går dårlig... Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har ingen planer om å begynne i "ladde opp brukte batteri" bransjen...... Hehe Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ikke noe problem å lade opp alkaliske batterier nei. Har ikke gjort det så mye selv (har nok for mye penger LOL) men jeg husker at både faren og farfaren min drev mye med det før. Eksplosjonsfaren er en smule overdrevet men lekkasjer må du regne med. Derfor, bare bruk sånne batterier der hvor en lekkasje ikke vil gjøre skade. (les: hvor batterirommet tåler det eller på jævla billig elektronikk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå