rusk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har da ingen erfaring innenfor vannkjøling i det hele tatt... Skal alikevel ha meg en vannkjøling i den nye pc'n min.. Den vannkjølingen jeg har sett på er da vifteløs og lager ingen støy.. det perfekte for meg siden jeg har pc'en i stua.. Problemet er at uansett hvilken vannkjøling eg ser på og tenker at jeg vil ha passer ikke med sockettypen på prosessorene... har dualcore xeon prosessorer på 3.2 gHz hver og det er socket 604 eg finner INGEN cpu blokker som passer til denne socketen... hva i all verden skal jeg gjøre.. Går det for meg og finner en blokk som passer disse prosessorene... Hvor i tilfelle ? Og kan jeg bytte ut til en annen cpu blokk på et system som kommer komplett ? og skal passe til de enkelte socketene som står oppgitt ? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hos Microplex feks... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...0NX&mcat=14s455 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, microplex selger noen greie pakker som inneholder for det meste kvalitetsprodukter som passer greit sammen. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Microplex her et komplett sett. Link Vil anbefale dette. Her får du med alt du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå