SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, skal innlevere en stil til i morra, skal skrive noe om tamaet "Vinterferie", men har ingen anelse om hva jeg skal skrive om..Har ikke begynt.. Noen som gidder å hjelpe meg her litt? Har ikke gjort noe i ferien, så får ikke skrivd noe om det.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 det er en stil. du kan skrive om hva faen du vil dude google er din venn. og fantasien din kan hjelpe deg på veg. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har ingen fantasi da.. Det er et problem.. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 du var på hyttetur med broren din! tre kasser med ØL! to damer på veikanten. fyr løs! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Skriv om kor mye du hater å skrive idiotiske oppgaver som f.eks om vinterferien. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 der har du 2 rævbra forslag. og har du ingen fantasi er det bare en ting og gjøre Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 du var på hyttetur med broren din! tre kasser med ØL! to damer på veikanten. fyr løs! 5689393[/snapback] Joa, det er jo en mulighet.. Men kan ikke akuratt se for meg jeg og brutter i stil`en da.. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 broren din er 20! du er så gammel du er.. 3 kasser ØL! to damer i veikanten! humping om natten... bjørn utfor døra, du skytern! fin historie det! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 broren din er 20! du er så gammel du er.. 3 kasser ØL! to damer i veikanten! humping om natten... bjørn utfor døra, du skytern! fin historie det! 5689448[/snapback] Det kan funke fett det.. Takk for tips.. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 bare finfint å hjelpe! men nå kom jeg på at jeg har to stiler selv å skrive :S Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 bare finfint å hjelpe! men nå kom jeg på at jeg har to stiler selv å skrive :S 5689481[/snapback] Lykke til med stilene da.. De kommer til å bli bra vettu.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Da er stilen ferdig.. Blei da 2-3 sider iallefall.. Takker for hjelp.. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Med utgansgpunktene du fikk er jeg neppe den eneste som er nysgjerrig på hvordan sluttproduktet ble. Får vi se? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Med utgansgpunktene du fikk er jeg neppe den eneste som er nysgjerrig på hvordan sluttproduktet ble. Får vi se? Jeg vil også se EDIT: Var et bra utgangspunkt, jah Endret 3. mars 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå