South_Bridge Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har en kamerat som sitter med et brand new 64 bit AMD system. Eneste han beholdt av den gamle pcen er minnemodulene(2x 512 DDR 2700) og PSU(325W). Av det nye er det et Epox hovedkort med AMD 3200+. Skjermkortet er et X 1600 XT. Han skulle oppdatere skjermkortdriverene(fra ATI). Etter instal. tar 5 sec så får man blåskjerm, og 0.2 sec senere rebooter pcen! Vi får da ikke med oss feilmeldinga før maskina rebooter... og sånn fortsetter den i det uendelige etter login... hjelp! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bytt ut minnet og strømforsyningen. Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 prøv å starte dataen i sikkermodus og reinstaller driverne. Funket for meg når jeg fikk blåskjerm nylig pga nye drivere til ati-kort. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 prøv å starte dataen i sikkermodus og reinstaller driverne. Funket for meg når jeg fikk blåskjerm nylig pga nye drivere til ati-kort. 5691516[/snapback] Okey... nå er vi kommet litt lengre. nå kommer vi inn i OS(win xp pro 32bit)... men når han feks spiller WoW klikker det etter et par minutter.... noen som har hatt samme type problem før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå