bendikwhist Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Siste WinUpdate som ligger ute er det en såkalt sikkerhetsoppdatering. Følgende melding er å lese om denne: "Q329077: Sikkerhetsoppdatering Denne oppdateringen løser et sikkerhetsproblem i Windows. Last den ned nå for å løse dette sikkerhetsproblemet. Detaljert informasjon om denne oppdateringen vil bli publisert på denne siden i nærmeste fremtid. For å hjelpe deg å beskytte datamaskinen så snart som mulig, gir vi deg denne oppdateringen umiddelbart. Med informasjon finner du i Microsoft Security Bulletin. (Dette Web-området kan være på engelsk.) Slik avinstallerer du oppdateringen: Avinstallasjon er ikke tilgjengelig." Hva skal man si til sånt? Jeg vil i hvert fall gjerne vite HVA det er jeg installerer før jeg klikker OK - i hvert fall i forhold til onkel Bill. Hvorfor er det eksempelvis ikke mulig å avinstallere, slik det er med alle andre updates? Er det noen der ute som har peil på hva denne updaten dreier seg om? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Og hvem sin "sikkerhet" er det oppgraderingen forbedrer? Kanskje datamaskinen skal beskytte Microsoft mot deg? LeD Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Microsoft behøver nok ikke å bekymre seg så fælt over lille meg :smile: Jeg blir bare skeptisk når jeg ikke får vite hva jeg blir bedt om å installere. Blir ikke du? Mvh -B Lenke til kommentar
taleg Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis du hadde tatt deg 5 min til å sjekke så hadde du funnet denne siden Q329077 Jeg tror nok at dette skulle svare deg på det du lurer på.... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Du kan bruke system restore til å avinstallere hvis du ikke stoler på Bill. Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Nå gjorde jo du det for meg da, så da er det ikkeno stress :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå