Kannath Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, jeg har lenge vurdert å rose CDON for deres utvalg, priser og levering. Men, jeg har ikke følt det slik at jeg burde gjøre det før jeg har kjøpt derifra så mange ganger. Nå har jeg jo kjøpt over 50 filmer over 6måneders tid, så derfor vil jeg gjerne rose de. De har hatt omtrent alle filmene jeg ville ha (untatt den norske versionen av tungtvannsabotasjen, så jeg måtte gå for den amerikanske). Prisene er meget lave, greit nok at filmene ofte er eldre siden de er billige men her er ett eksempel som jeg synes er bra Gladiator (Extended 3 Disc Special Edition)139 kr Samme film på free record store er Kr.249,90. Prisene er selvfølgelig lave fordi det er postordre, men likevel. 110 kr forskjell er ikke dårlig, -30 om du bare kjøper den på portoen. De har også ellers gode priser synes jeg, kjøpte også romper stomper, hamburger hill, apocalypse nå! Redux osv. Leveringen skal ta 2-6 dager, men som oftest blir det plukket fortløpende, bestilte blandt annet en pakke sent lørdag kveld og jeg fikk melding om at pakken var klar for sending på søndag ettermiddag. Nå har det vært mye snø så pakken kom ikke før idag, men vanligvis tar det 1-2 dager. Noe jeg synes er bra. Så kudos til CDON. Kenneth B Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Høres sweet ut. CDON er nå bookmarket Lenke til kommentar
Dworek Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har også bare positive erfaringer med CDON.COM Godt utvalg, få feilleveringer og rask response på kundeservicen. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har også bare positive erfaringer med CDON.COM Godt utvalg, få feilleveringer og rask response på kundeservicen. 5689531[/snapback] Aldri hatt en feillevering, har igrunn ikke hatt det på noe jeg har bestilt på nettet. Noensinne. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 har bare gode erfaringer med CDON, har handlet der en 15-20 ganger. men man skal merke seg at mange av filmene og spillene har svenske cover. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 har bare gode erfaringer med CDON, har handlet der en 15-20 ganger. men man skal merke seg at mange av filmene og spillene har svenske cover. 5693041[/snapback] noe som det opplyses om på cdon sine sider (: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) CDON er knallbra på både pris og levering. Kjøpte følgande til den nette sum av 870,- Mannen med den nakne pistol samleboks Mr Bean 10 år. 1, 2 og 3 Bean Top Secret Airplane 1 og 2 Sin City Hot Shots 2 A Bronx Tale Legend Of The Red Dragon Edit: Sliter med å få inn bestilling og å sjå på ordrestatistikken, andre som har samme problem? Endret 6. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå