HrSteen Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg prøver meg på ett klisjebilde jeg og. Er ikke akkurat storfan av slikt, men det er så lite annet å ta bilde av i disse dager Ett minimalistisk snø i solnedgangbilde. Tatt i dag, like før solnedgang. Endret 2. mars 2006 av stoners Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Right you are.. Så når motivene ikke byr på seg selv, ta frem fantasien, og ikke la deg stoppe av hva andre synest er normalt. Piss i snøen og ta den (ikke den nødvendigvis) helt ut.. Gjør noe artig ut av det. Tenk deg om, vi har så utrolig med muligheter når normal-normen ikke står i veien; konditorfarge, spraymaling, lekebiler, glitter, fyrstikker, egg.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 mmmmmm en snøpupp Ja den frembringer fantasien en del Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Right you are.. Så når motivene ikke byr på seg selv, ta frem fantasien, og ikke la deg stoppe av hva andre synest er normalt. Piss i snøen og ta den (ikke den nødvendigvis) helt ut.. Gjør noe artig ut av det. Tenk deg om, vi har så utrolig med muligheter når normal-normen ikke står i veien; konditorfarge, spraymaling, lekebiler, glitter, fyrstikker, egg.. 5689411[/snapback] Humm... når du snakker om spay maling og konditori farge... vil man ikke ødelegge noe av den "urørte" snø følelsen...? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 ..vil man ikke ødelegge noe av den "urørte" snø følelsen...? Så får man legge den "følelsen" i det private albumet og heller vise frem noe spenstig og nytt som får folk til å føle sterkt for eller mot motivet. Bare som et teit paradoks; hvis man treffer ei jente som er jomfru, vil man da renne rundt og skryte av at hun fremdeles er det, eller ville man påpekt at man var den første til å "trø snøen"? Og hvilken event ville gjort tilhøreren(e) mest nysgerrige?! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Okey! du vinner HAHA... Beste argumente jeg har hørt det noterer jeg meg Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Som jeg sa; «Ta'n helt ut»! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 mye rart som kom inn i tråden, alt fra piss til snøpupp Men takk for tilbakemeldinger... tror jeg Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Hmm.. jeg syntes det er et morsomt bilde slik det er. "Spicing" av bildet med ymse kunstgrep kunne sikker blitt bra, men da hadde det blitt en helt annen type bilde. Det eneste jeg misliker, er at litt for mye av bildet er ute av fokus. Ser ut som om rammen rundt hele bildet er ute av fokus. Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Flotte kontraster, fint billede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå