devalon Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, jeg har akkurat formatert PC-en, og før jeg formaterte hadde jeg 270 GB, og når jeg skulle velge hvor jeg skulle installere Windows, så fant HD-en bare 130 GB. Det var litt rart, så jeg har lagt inn Windows på 130GB, så brukte jeg Partition Magic til å prøve å rette opp dette, men når jeg prøver å lage en disk til, så blir bare C-disken omgjort til 4GB, og jeg får en ny disk på 126GB. Jeg vil ha en disk på 130 og en på 140 GB! Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har du lest DENNE før du opprettet en ny tråd? Lenke til kommentar
Lab Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 dette er en begrensning i win xp. Instaler sp2 og alt er bare fryden... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 dette er en begrensning i win xp. Instaler sp2 og alt er bare fryden... 5690942[/snapback] SP2 er ikke nødvendig. SP1 holder. Dessuten får enkelte program problem i SP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå