manu98 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, i deg når jeg komm hjem fra vinter ferie så hadde jeg glemt å lukke vinduet på rommet og det var ikke noe varme som sto på. Så skulle jeg starte opp pc'en men topp vifta begyne bare å bråke som om den er borti noe og skjermen er bare fylt av mange forskjellige farger så skjer det ikke oe mer. Den bruker å være sånn noen ganger men da er det bare å re-starte den så bllir den bra igjen men sånn er det ikke nå Jeg er ikke helt sikker hvor kaldt det var på rommet men det var ganske kaldt, det kunne ha vært mot 0 grader, of det hadde vært -14 ut, jeg var bare bort i 2 dager Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Varm opp rommet og PC før du starter den. Det kommer kondens når PCen er så kald og så blir fort varm. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Det kan også være strøm forskyningen som bråker litt er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 holder på å varme opp nå, håper det går Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Fiksa det nå, takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå