Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hun faar det for 11500... "Jeg har et tilbud fra mpx på 11500,-" Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvis besparelsen bare er paa 10%, og du i tillegg gjoer noe ulovlig med tanke paa mva, saa mener jeg det absolutt ikke er verdt det. Maa oppi 30-40% besparelse foer det loenner seg, ettersom vi har en hyggelig kjoepslov her i landet som ikke gjelder ved utenlandskjoep. Men for all del, hvis du vil kjoepe i utlandet og spare en tusing, bare gjoer det. Kan faa mange oel for tusen kroner, selv med de vanvittige barprisene vi har i landet 5696166[/snapback] Det med kjøpslov er et poeng for 'nervøse' kjøpere, ja. Jeg for min del har aldri hatt et objektiv som har feilet og L-optikk i denne klassen er panser-kvalitet. En kan være uheldig, men sjansen for det er liten. Dessuten er besparelsen i forhold til norske priser mer 20% enn 10 (norsk pris er 12.000 og oppover + evt frakt). Kjøp av optikk fra utlandet er noe som mange har funnet ut gir store besparelser, men det er nok av de som foretrekker å betale flere tusen ekstra for å ha et butikkansikt å forholde seg til , eller som sagt ha det litt lettere med tanke på garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hun faar det for 11500... "Jeg har et tilbud fra mpx på 11500,-" 5696374[/snapback] OK, men dersom flere skulle finne på å lese tråden, som ikke 'får et tilbud' , så er det 12.033,- som gjelder. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Må si meg enig med Herr Brun. Jeg kjøper heller i norge når besparelsen er så liten. Før jeg kjøpte mitt var jeg innom ebay å kikket, men de jeg bydde på gikk for langt opp i pris. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Hei igjen Fikk jekket ned prisen ytterligere. Havnet på 10700 + frakt Det er bare en butikk som gjelder, MPX.no! Jeg lovte mpx at jeg skulle skryte av de. Det gjør jeg nå. Det er billige, raske, har bra sider og gir god sørvis. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei igjen Fikk jekket ned prisen ytterligere. Havnet på 10700 + frakt Det er bare en butikk som gjelder, MPX.no! Jeg lovte mpx at jeg skulle skryte av de. Det gjør jeg nå. Det er billige, raske, har bra sider og gir god sørvis. 5738982[/snapback] Ja, de er greie på mpx. Har handlet litt fra de selv. Når skal du kjøpe deg objektivet da? Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Har allerede bestillt. De regnet med at jeg fikk det i slutten av måneden... Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det lov å spørre hvordan du fikk 1400kr i avslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå