Gå til innhold

Objektiv som suger strøm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis besparelsen bare er paa 10%, og du i tillegg gjoer noe ulovlig med tanke paa mva, saa mener jeg det absolutt ikke er verdt det. Maa oppi 30-40% besparelse foer det loenner seg, ettersom vi har en hyggelig kjoepslov her i landet som ikke gjelder ved utenlandskjoep.

Men for all del, hvis du vil kjoepe i utlandet og spare en tusing, bare gjoer det.

Kan faa mange oel for tusen kroner, selv med de vanvittige barprisene vi har i landet :wee:

5696166[/snapback]

Det med kjøpslov er et poeng for 'nervøse' kjøpere, ja. Jeg for min del har aldri hatt et objektiv som har feilet og L-optikk i denne klassen er panser-kvalitet. En kan være uheldig, men sjansen for det er liten.

Dessuten er besparelsen i forhold til norske priser mer 20% enn 10 (norsk pris er 12.000 og oppover + evt frakt).

Kjøp av optikk fra utlandet er noe som mange har funnet ut gir store besparelser, men det er nok av de som foretrekker å betale flere tusen ekstra for å ha et butikkansikt å forholde seg til , eller som sagt ha det litt lettere med tanke på garanti/reklamasjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei igjen

Fikk jekket ned prisen ytterligere. Havnet på 10700 + frakt  :D

Det er bare en butikk som gjelder, MPX.no!

Jeg lovte mpx at jeg skulle skryte av de. Det gjør jeg nå. Det er billige, raske, har bra sider og gir god sørvis.

5738982[/snapback]

Ja, de er greie på mpx. Har handlet litt fra de selv.

Når skal du kjøpe deg objektivet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...