leifeinar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg får feilmelding i oppstart etter Cmos resetting, dreiv og klokka litt og måtte resette. kommer dit det står: verifying pool data......... så kommer det opp a disk error occured press ctrl+alt +del maskina hadde 2 raptorer i raid, lurer på om det ble noen feil der etter resetting er denne maskina hvis noen har noen kloke ord er jeg taknemmelig, er ikke mi maskin Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Se etter i bios at SATA-Raid er enablet, samt riktig bootrekkefølge... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 og riktig botrekefølge vil da våre og sette hdd på nr 1 og cd rom på nr 2 osv? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 takker og bukker jarmo var nok SATA-Raid som var disabla ja.... hele driten oppsto da jeg skulle finne ut hvor jeg låser pci klokken, fær jo ikke overklokka noe særli med den fri. stemmer det at den ikke lar seg låse på noen maskiner, og isåfall hvor høy klokk kan jeg ha på den? prime stopper litt over 40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå