GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kan ikke folk bare ta det på gamlemåten? Å bli god kommer med erfaring, og om du kysser med mat i munnen er du passe dum. er jo bare digg å dele middag da Lenke til kommentar
xxDicte Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Uff, skal det være så vanskelig da ? Selv er jeg 12 år nå, og hadde mitt første kyss i 4. klassen, og klina for første gang, en gang i mars i år, tror jeg.. Hvor vanskelig kan det egentlig være ? (a) .... Jeg og kjæresten min gjør begge deler både nå og da, og merker det ikke som noe spesielt vanskelig ? (Uff, flaut å tilstå på et så stort nettverk / forum, at jeg er 12 år, og har klina ) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Kyssing er herlig ja. Var også den som tok iniativ først i forhold til kyssing (selv om jeg var tilnærmet ukyssa, veldig merkelig at jeg faktisk turte når jeg tenker over det), men herlig var det. Glemmer aldri utrykket hans. :!: Anyway, vi kysser masse, det er så herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Mulig at jeg ikke ser så godt, men alt jeg fant, var pr0n Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Mulig at jeg ikke ser så godt, men alt jeg fant, var pr0n Ja, det var det Lenke til kommentar
Gjest nørdeboy Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hei nerds. Hei! Dette skal leses grundig. Er pinlig å kunne slikke f**** men ikke å skysse ordentlig. Følte meg passe dum i dag med min nye flamme... Mvh, Nørd Lenke til kommentar
Gjest max xxx Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 hehe ikke så rart at ingen kan å kysse når alle leser såne guider? er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Lol. Jeg ser for meg alle nerdene nå, neste gang de skal kysse. Dama sier "å du er så god til å kysse!" "Ja, jeg leste en guide på internett". Vet den er gammel. Made My F**** Day!! Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Et godt kyss er asymmetrisk og krever at hodet legges litt på skakke, og ifølge Forskning.no snur en av tre hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes. Betyr det at to av tre snur hodet mot høyre? Merkelig ordvalg i såfall. Jeg gremmes foressten over mine kyss. Det har bare skjedd i fylla, og med alt for mye tunge. Neste gang sjansen byr seg, tror jeg at jeg skal prøve være litt mer pirrende istedet for å starte en brytekamp med tunga. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Venstre FTW! Ærlig må jeg innrømme at i en alder av 16 har jeg aldri hatt en kjæreste som jeg har kysset, har derimot klina med en jente på fest, men hus klina også med "alle". Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Venstre og høyre - Spiller ingen rolle^^ Alle kan kysse, men det krever erfaring å bli en skikkelig god kysser. Hvis du tror du er flink etter å ha kysset en person ett par to tre ganger så tar du ganske sannsynlig feil. Du kan være ok, eller "ikke dårlig", men for å bli god så må du kysse mye (I tillegg hjelper det å vite hva motparten liker når det kommer til kyssing, noe som ofte er ganske lett, i og med at man ofte kysser den man er glad i.) Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Til dere som lurer på hvordan man skal krydre kyssing, biting er herlig. Også kan dere varme opp til kysset med noen kyss i munnviken istedet for "midt på truten". Good luck! Lenke til kommentar
Gjest Pelle Kanin Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Takk, den videoen hjalp noe vanvittig! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå