Ni kon Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hei nerds. Siden mange av dere har minimalt med kunnskap på området, samtidig som dere har en formidabel evne til å tilegne kunnskap ved å lese guider og lignende på nettet, tenkte jeg å lage en rask guide på feltet. Underveis i denne guiden kan det være greit å ha en treningspartner. Siden du antagligvis bor hjemme, burde du ikke spørre mamma om hjelp (ei heller søsken). Finner du ingen utenfor familien, så kan du trene på deg selv eller bikkja. Her i gården går det i sistnevnte, og jeg må innrømme at han begynner å bli temmelig flink Og alle vil dere huske deres første kyss folkens, enten det er fra Mathilde i klassen eller Dagros på jordet. Fakta om Kyss: Kyss er å berøre en annen persons lepper med sine egne. Kyssing betraktes som et uttrykk for ømhet og hengivenhet eller kjærlighet. Kyssing innen vitenskapen kalles filematologi. ¨ Kyssing er tillært handling, beslektet med handlingen å vaske hverandre man kan se hos dyr. En del ikke-menneskelige primater kan også vise kyssehandlinger. (kjempenyhet for enkelte brukere her inne!!) Etymologisk kommer ordet kyss fra det proto-germaniske ordet *kussijanan, sannsynligvis er ordet en etterligning av lyden som oppstår fra et kyss ettersom det ikke synes å finnes en indo-europisk rot. Kyssing er ukjent for en del kulturer, og innenfor den menneskelige historie synes det å være en sen erstatning for de mer primitive handlinger med å gni neser, lukte, og slikke. Kyss kan være en hilsning, handle om seksuelt forspill eller ha en religiøs betydning. Legg merke til dette folkens. Jeg tilfører at det også kan flere betydinger: Kyss meg i rompa er et godt eksempel. Hvordan kysse? Et godt kyss er asymmetrisk og krever at hodet legges litt på skakke, og ifølge Forskning.no snur en av tre hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes. Kyssing er en kompleks handling som krever betydelig koordinasjon. Den viktigste muskelen involvert er orbicularis oris rundt munnen, uformelt kalt for «kyssemuskelen», den samme som benyttes ved å spille på et blåseinstrument. Den blir benyttet for å rynke eller spisse leppene (trutmunn). Tungen kan også ha en betydelig rolle under et kyss. Å kysse med splittede lepper eller med åpen munn kalles stundom for et fransk kyss eller et dypt kyss Å forberede seg! Husk å ha en form for minste krav til hygiene. Din partner har ofte noen krav til ånde og tannhygiene, selv om din partner er sauen til naboen. Her er Dahle's ti bud : 1: Puss tennene dine, helst daglig 2: Fjern rester og plakk om det er mulig 3: Prøv å fjerne kviser. Hvertfall de gule, da de allerede er sprekkeferdige 4: Ikke spis mat som du vet gir deg dårlig ånde 5: Ikke klin når du har mat i munnnen 6: Ikke klin med noen dagen etter du tømte barskapet 7: Hold leppene myke, bruk lipsyl eller lignende 8: Vi hopper over 8 9: Ikke ha snørr hengende ut av nesa 10: Herpes er ikke sjarmerende. Har du miste krav til deg selv og hygiene, kan det faktisk hende at noen kan få lyst til å kysse deg. Når passer et kyss: Kyss passer stort sett alltid. Men pass på! Føles det feil er det sikkert det også. Klining på bakerste rad i en begravelse er ikke alltid like godt mottatt. wikipedia om kyssing Film om hvordan man kysser Da skal du være klar til å lære det ekte erotiske kysset. Jeg tok meg derfor friheten av å lage en video - **** Lykke til med kyssingen folkens Endret 21. november 2010 av Hårek Fjernet link - fungerer ikke 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hvordan kysse?Et godt kyss er asymmetrisk og krever at hodet legges litt på skakke, og ifølge Forskning.no snur en av tre hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes. 5688924[/snapback] Hm...jeg følger vist høyreregelen jeg Endret 2. mars 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Kjæresten min sa at eg eide i kyssing Nice film btw.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg og kona kysser hver dag! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Høyre her også Synes det føles ganske unaturlig å vende seg til venstre Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Det er klart man legger hodet på skakke mot VENSTRE! Skjerp dere, høyre er bare teit Lenke til kommentar
Gene Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Etter nøye ettertanke kan jeg konkludere med at høyre helt klart er min side... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Hm...jeg følger vist høyreregelen jeg 5689116[/snapback] tøft jeg også!! kline? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Men seriøst...kyssing var er ikke så gøy nå lengre...ja, nå som man har kysset sin del av damer... Noen triks for å "spice" det opp litt Endret 2. mars 2006 av haddis Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Men seriøst...kyssing var er ikke så gøy nå lengre...ja, nå som man har kysset sin del av damer... Noen triks for å "spice" det opp litt 5689279[/snapback] Det berømte opp nedkysset. Har noen bilder men de er ulovlige å legge på forumet. Dette er nemmelig eksperter som kysser andre ting enn munnen også... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Hva med å kysse en du faktisk har følelser for? med mindre du har gjort det hele tiden da Kan jo prøve å få litt mer spenning? Slå deg løs med stillinger og nye enviroments? Eller du kan gjøre det hardt og brutalt Bare fantasiene som setter grenser vel? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Eller du kan gjøre det hardt og brutalt 5689308[/snapback] anbefalles ikke i de tilfeller der begge har regulering (av tyben NSB glemte togskinner) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Det berømte opp nedkysset. Har noen bilder men de er ulovlige å legge på forumet. Dette er nemmelig eksperter som kysser andre ting enn munnen også... 5689303[/snapback] Nja...det blir litt for fort "sølete" Hva med å kysse en du faktisk har følelser for? med mindre du har gjort det hele tiden da 5689308[/snapback] Tja..det jeg nesten har gjort i 3 år snart.... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Eller du kan gjøre det hardt og brutalt 5689308[/snapback] anbefalles ikke i de tilfeller der begge har regulering (av tyben NSB glemte togskinner) 5689316[/snapback] Haha :!: Nei. Kansje ikke? Altså det å i det hele tatt kline med noen som har regulering er litt bad. For det første så ender du faktisk opp med metallsmak i kjeften. Den andre tingen er at du ofte ender opp med sår både på tunge å på leppene.. Er faktisk ikke noe særlig Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Vi som er menn er jo forventet til å ta initiativet, og slikt kan være vanskelig med kyssing. Så her er en test du kan ta for å sjekke om hun er villig. The Kiss Test I used to have no idea if a woman was ready to be kissed. I could be sitting there talking to her, thinking to myself “Wow, her lips really look nice...” but I didn't know what to do next. This would often leave me kissless, and many times kissless for good, as I didn't get another chance. Here's what I do now: If I've been talking to a girl, and I want to know if she's ready to be kissed, I'll reach over and touch her hair while we're talking and make a comment about it. I'll say "Your hair looks so soft" and just touch the tips of it. If she smiles and likes this, I'll reach back over and start stroking it again, but this time I also glance down at her lips and back up to her eyes a couple of times. If she lets me keep touching her hair, I know that she's ready to be kissed. By using “The Kiss Test” I've been kind and complimentary, but by being very SUBTLE about it, I haven't given her anything she can object to. I now have a way of knowing if she's ready to be kissed that NEVER gets me rejected—and I know within 5 minutes what it used to take me hours or days to figure out... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Etter nøye ettertanke kan jeg konkludere med at høyre helt klart er min side... 5689162[/snapback] nåh, hva om at man har en strekk slik at man IKKE kan tilte hodet til høyre? eller hva om at atomene på høyresiden av hodet ditt reagerer pokkers kraftig med atomene på din høyre skulder slik at vi får en kjedereaksjon og bigbadab00m? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Og alle vil dere huske deres første kyss folkens, enten det er fra Mathilde i klassen eller Dagros på jordet. 5688924[/snapback] Det tror jeg faktisk ikke! Som barnehagetante kan jeg fortelle at de aller fleste ungene går og kysser på hverandre i barnehagen. Enten det er gutt - gutt eller gutt - jente eller jente-jente. Starter vel når de er sånn ca 1 år Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Hmm, høyre eller venstre.. Husker ikkje Var ekstremt drita sist gang eg klina so det blir vanskelig og huske akkurat sånne detaljer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Videoen var absolutt eit av dagens små høgdepunkt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvordan kysse?Et godt kyss er asymmetrisk og krever at hodet legges litt på skakke, og ifølge Forskning.no snur en av tre hodet mot venstre for at nesene ikke skal møtes. 5688924[/snapback] Hm...jeg følger vist høyreregelen jeg 5689116[/snapback] Det tror jeg faktisk jeg gjør og, når jeg tenker etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå