Gå til innhold

Og nordlendinger har det ikke så lett sør på..

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi nordlendinger er jo de eneste virkelig tøffe nordmenn :D

Søringer liker jo gjerne å tro at vi nordlendinger bruker "æ" i alle ord.

"Æ likæ fæsk æ" - Søring venninne møtte på fest, som ville imponere.

Nå kan det jo nevnes at vi nordlendinger ikke er bedre selv, med våre clean-cut bokmåls-samtaler, som egentlig ikke kommer i nærheten av det talemål mange i f.eks. Oslo bruker.

Men til syvende og sist tror jeg vi egentlig har mer til felles enn forskjellig.

Dere er jo nesten like flinke som oss til å feste.. :fun:

Lenke til kommentar
Dere er jo nesten like flinke som oss til å feste.. :fun:

5690221[/snapback]

Kanskje det, men så fort det kommer litt snø sør på kapitulerer hele infrastrukturen i månedsvis.

5690313[/snapback]

WORD! ... ser på bilda derifra.. å æ må bare flire.. bæsfette kalles det :p

det e ikke mye snø å snakke om akkoratt.. :D

å da blir jo vg å dagbladet i 100 å ska dele ut sydnetura å gud vet ka..

å sku jo faen mæ tru dem har fådd lappen i posten hele jængen.. litt snø å så går det rett av veien å på tak :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Sametinget.. Vel, minner om at det er flere samer i Oslo enn resten av Norge. ;)

Forøvrig stemmer det at Oslo detter sammen når snøen kommer. Ærlig talt, ikke bare står de å spinner, men de gjør det -hvert eneste år-! Lærer de ikke? Når Østlandet erklærer untakstilstand tar vi inn grillen og begynner å bruke skjorter med lange ermer! :tease:

I tillegg syns vi vind er gøy her oppe, jeg vet ikke med dere, men jeg syns 20 sekundmeter er gøy jeg! :tease: Ingenting som å klamre seg til husveggene når man går fra hus til hus, det blir jo litt som Splinter Cell! :D

Endret av Nomix
Lenke til kommentar
I tillegg syns vi vind er gøy her oppe, jeg vet ikke med dere, men jeg syns 20 sekundmeter er gøy jeg! :tease: Ingenting som å klamre seg til husveggene når man går fra hus til hus, det blir jo litt som Splinter Cell! :D

5692275[/snapback]

Vind er digg! Er nesten aldri vind her på østlandet. :(

Lenke til kommentar
Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut

5692700[/snapback]

Hinter til reklamer bemannet med sørlendinger som skal leke nordlendinger! :)

5692275[/snapback]

Vind er digg! Er nesten aldri vind her på østlandet. :(

5692809[/snapback]

Du er velkommen hit neste gang vi får en søt orkan :) Det var seriøst gøy å gå tur. Hadde sikkert gått lenger, om det ikke var for sand som blåste i øynene :(

Lenke til kommentar
Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut

5692700[/snapback]

Førsteutgaven: 380063.jpg

Den korrigerte versjonen: 380303.jpg

Mer om saken:

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293749.html

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293845.html

Endret av johnj
Lenke til kommentar

5692700[/snapback]

OMG, kødder du? Alle jeg kjenner har herma etter meg MINST 2 ganger, også har vi de rasshøla som hele tiden skal herme. :nei:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

haha! kjenne mæ ijænn i den splinter cell beskrivelsen.. :p hehe.. ikke no som å stå i motvind å plutselig åpne kjeften :woot:

eller å være på sjøen i litt vær ;) hehe ta dem me på det... "skal det være ny underbukse sir?" :p hehe

Meika: japp stemmer det.. prøv å ta dæ en tur på sykehuset i tromsø.. e sinsykt mye "spesielle" skilt å læse dær :p

Lenke til kommentar

5692700[/snapback]

Førsteutgaven: 380063.jpg

Den korrigerte versjonen: 380303.jpg

Mer om saken:

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293749.html

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293845.html

5695229[/snapback]

If you don't mind me saying.. omg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...