b-real Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 http://www.nordlaendingernes-forening.no/ Og har vi ikke "bad" rykte på oss fra før... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Siden stiftelsen i 1862 har nordlendinger fra alle tre fylker, Nordland, Troms og Finnmark Torskekveld også, where do i sign? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Sørlandet FTW! 5688914[/snapback] Pff, det er ikke for ingenting en good av reklamene har nordlendinger i seg. EDIT: Snart tar vi over sørlandet. Da skal sametingretten bestemme ALT! Endret 2. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vi nordlendinger er jo de eneste virkelig tøffe nordmenn Søringer liker jo gjerne å tro at vi nordlendinger bruker "æ" i alle ord. "Æ likæ fæsk æ" - Søring venninne møtte på fest, som ville imponere. Nå kan det jo nevnes at vi nordlendinger ikke er bedre selv, med våre clean-cut bokmåls-samtaler, som egentlig ikke kommer i nærheten av det talemål mange i f.eks. Oslo bruker. Men til syvende og sist tror jeg vi egentlig har mer til felles enn forskjellig. Dere er jo nesten like flinke som oss til å feste.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er jo nesten like flinke som oss til å feste.. 5690221[/snapback] Kanskje det, men så fort det kommer litt snø sør på kapitulerer hele infrastrukturen i månedsvis. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er jo nesten like flinke som oss til å feste.. 5690221[/snapback] Kanskje det, men så fort det kommer litt snø sør på kapitulerer hele infrastrukturen i månedsvis. 5690313[/snapback] WORD! ... ser på bilda derifra.. å æ må bare flire.. bæsfette kalles det det e ikke mye snø å snakke om akkoratt.. å da blir jo vg å dagbladet i 100 å ska dele ut sydnetura å gud vet ka.. å sku jo faen mæ tru dem har fådd lappen i posten hele jængen.. litt snø å så går det rett av veien å på tak Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Pff, det er ikke for ingenting en good av reklamene har nordlendinger i seg. EDIT: Snart tar vi over sørlandet. Da skal sametingretten bestemme ALT! Hvorfor sametingsretten bestemme? Whatever, gleder meg :!: Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ja den stussa jeg å litt på hehe.. vet ikke hvordan sirkus jeg vil ha til å bestemme.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg aner ikke hva det heter Lenke til kommentar
Meika Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 heter bare sametinget.. eller "sámediggi" på samisk =) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Sametinget.. Vel, minner om at det er flere samer i Oslo enn resten av Norge. Forøvrig stemmer det at Oslo detter sammen når snøen kommer. Ærlig talt, ikke bare står de å spinner, men de gjør det -hvert eneste år-! Lærer de ikke? Når Østlandet erklærer untakstilstand tar vi inn grillen og begynner å bruke skjorter med lange ermer! I tillegg syns vi vind er gøy her oppe, jeg vet ikke med dere, men jeg syns 20 sekundmeter er gøy jeg! Ingenting som å klamre seg til husveggene når man går fra hus til hus, det blir jo litt som Splinter Cell! Endret 3. mars 2006 av Nomix Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 I tillegg syns vi vind er gøy her oppe, jeg vet ikke med dere, men jeg syns 20 sekundmeter er gøy jeg! Ingenting som å klamre seg til husveggene når man går fra hus til hus, det blir jo litt som Splinter Cell! 5692275[/snapback] Vind er digg! Er nesten aldri vind her på østlandet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det jeg har sagt hele tia! Snø+folk nedenfor Nordland=Kaos! Der har du kaos-teori Nomix, Helt korrekt det! Det er snø hvert år, men folk der nede lærer seg aldri å kjøre bil Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut 5692700[/snapback] Hinter til reklamer bemannet med sørlendinger som skal leke nordlendinger! I tillegg syns vi vind er gøy her oppe, jeg vet ikke med dere, men jeg syns 20 sekundmeter er gøy jeg! Ingenting som å klamre seg til husveggene når man går fra hus til hus, det blir jo litt som Splinter Cell! 5692275[/snapback] Vind er digg! Er nesten aldri vind her på østlandet. 5692809[/snapback] Du er velkommen hit neste gang vi får en søt orkan Det var seriøst gøy å gå tur. Hadde sikkert gått lenger, om det ikke var for sand som blåste i øynene Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut 5692700[/snapback] Hinter til reklamer bemannet med sørlendinger som skal leke nordlendinger! Førsteutgaven: Den korrigerte versjonen: Mer om saken: http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293749.html http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293845.html Endret 3. mars 2006 av johnj Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut 5692700[/snapback] OMG, kødder du? Alle jeg kjenner har herma etter meg MINST 2 ganger, også har vi de rasshøla som hele tiden skal herme. Endret 3. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
jossa Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 haha! kjenne mæ ijænn i den splinter cell beskrivelsen.. hehe.. ikke no som å stå i motvind å plutselig åpne kjeften eller å være på sjøen i litt vær hehe ta dem me på det... "skal det være ny underbukse sir?" hehe Meika: japp stemmer det.. prøv å ta dæ en tur på sykehuset i tromsø.. e sinsykt mye "spesielle" skilt å læse dær Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det værste med å være nordlending sørpå er jo å måttte høre på alle sørlendingene som skal herme etter dialekt men ikke får det til i det hele tatt det høres jævelig ut 5692700[/snapback] Hinter til reklamer bemannet med sørlendinger som skal leke nordlendinger! Førsteutgaven: Den korrigerte versjonen: Mer om saken: http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293749.html http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art293845.html 5695229[/snapback] If you don't mind me saying.. omg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå