aspstein Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Når man skal lage nye kjøretøyer med "bytt ut kjøretøy", er det ikke mulig å bare bytte ut kjøretøyene i de samme som er? Altså, når et kjøretøy er gammelt, og jeg skal bytte det ut får jeg ikke gjort det med den funksjonen, fordi det virker som den bare funker når man skal bytte ut gamle versjoner med nye versjoner.. Sikkert ikke mange som skjønte det.. 6347158[/snapback] Bytt ut med en gamlere, for så å bytte tilbake når de er ferdig. Men server, det funker helt perfekt å lage server på LAN, no problemo. Men jeg kan ikke finne den på internet Finnes det alternativer til dedicated? 6348339[/snapback] Du kan jo bare kjøre den som vanlig, er ikke nødt å bruke dedicated. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Fikk serveren til å funka, jeg måtte koble til lokalt på nettverket, men alle andre kan koble til på internett. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 har du satt på: server_advertise = true og åpnet den rette porten i routeren? 6350686[/snapback] Ja Nei, hvordan gjør jeg det? Når man skal lage nye kjøretøyer med "bytt ut kjøretøy", er det ikke mulig å bare bytte ut kjøretøyene i de samme som er? Altså, når et kjøretøy er gammelt, og jeg skal bytte det ut får jeg ikke gjort det med den funksjonen, fordi det virker som den bare funker når man skal bytte ut gamle versjoner med nye versjoner.. Sikkert ikke mange som skjønte det.. 6347158[/snapback] Bytt ut med en gamlere, for så å bytte tilbake når de er ferdig. Men server, det funker helt perfekt å lage server på LAN, no problemo. Men jeg kan ikke finne den på internet Finnes det alternativer til dedicated? 6348339[/snapback] Du kan jo bare kjøre den som vanlig, er ikke nødt å bruke dedicated. 6351247[/snapback] Vanlig funker også bare på LAN Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vanlig funker også bare på LAN 6351760[/snapback] Ja kan stemme at det er noen problemer der, jeg hadde akuratt likt hos meg, men så byttet jeg til en mye høyere port og da funket det fint, tror min kjører på 23000 et eller annet. Virker som det er mye mer stabilt å kjøre på en høy port også, var mange som datt ut og fikk mye synkroniseringsfeil sålenge jeg kjørte på portnr. under 5000 Men kan jo selvfølgelig være andre ting som gjør det da. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Må si at jeg digger dette spillet. Gjennom årene har jeg spilt både Transport tycoon, transport tycoon deluxe, transport tycoon deluxe med patch, og nå TTDO. Jeg har noen heftige togsystemer på store kart og har prøvd det meste av triks. For å quote meg og mine venner: "Systemer, man må ha systemer..." Etter en stund så spilte jeg meg lei på de store kartene fordi det er så sykt enkelt å tjene masse penger. Så jeg lagde et eget kart som er 256x256, med masse fjell og greier. Utrolig morsomt med masse utfordringer. Obs 2 player trur jeg er særdeles vanskelig på dette kartet... Liten edit, dette bildet er det mest avanserte systmet på kartet... men jeg hadde værre før. i midet på kartet er det en 4'er stasjon. det var før 2 stk 4'er stasjoner... da så det helt jævlig ut, og begge stasjonene funka dårlig... Hvis du har lyst på kartet så send meg en PM eller noe sånt. Så skal jeg klare å sende det på en måte eller noe sånt... Endret 21. juni 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
celebra Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dere er hjertelig velkommen til å spille på serveren min forresten. Ligger i serverlisten som Tycoon Mania 2 aspstein.mine.nu Passordet er: tycoonnorway Regner med den står på pause nå, driver å stresser med å få den til å gå på pause når det ikke er noen innlogget 6318283[/snapback] Serveren min er online den. 6327710[/snapback] Nå er serveren min oppe: TycoonMania Samme passord som TycoonMania 2 Denne kjører på autopause når siste klient har logget seg på. Så dette kan bli spennende. Ps: klarte det til slutt Aspheim Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dere er hjertelig velkommen til å spille på serveren min forresten. Ligger i serverlisten som Tycoon Mania 2 aspstein.mine.nu Passordet er: tycoonnorway Regner med den står på pause nå, driver å stresser med å få den til å gå på pause når det ikke er noen innlogget 6327710[/snapback] Nå er serveren min oppe: TycoonMania Samme passord som TycoonMania 2 Denne kjører på autopause når siste klient har logget seg på. Så dette kan bli spennende. Ps: klarte det til slutt Aspheim 6383316[/snapback] Dette er bare helt sjefolainen. Nå trenger vi bare en egen webside for "klanen" så er alt fullkomment..... BTW vi tenkte om vi kanskje skulle ha en egen benk på HW-Lan med Openttd folket. Er det mulig å få til noe slikt? Det hadde blitt dritfett..... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 fy faen det spillet er konge, installerte det idag, pm meg om dere vil spille:D Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Får vel laste ned ja ;D Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei jeg har glemt hvordan jeg fikk spillet til å fungere. Jeg har lastet ned spillet fra underdogs. Innstalert det og lagt inn patchen. Men hvordan legger jeg inn open ttd? Er det bare å kopiere filene inn i transport tycoon mappa? Kan noen forklare meg steg for steg? Endret 24. september 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Her er hjemmesiden til OpenTTD.Her kan du laste ned OpenTTD. Her er OpenTTD's README. Her er orginalfilene du trenger. << Ny url. Her er et bra forum for tt-fans. 5719198[/snapback] Hvis du laster ned den som heter "Her er orginalfilene du trenger" og unzipper til en eller annen lur plass, så laster du ned "Her kan du laste ned OpenTTD" , kjører den fila og peker til der du unzippa de "gamle" filene, så skal det virke. (testa akkurat nuh) Lenke til kommentar
albions Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Begynnte med ttdx igjenn for ein uke siden. Like gøy som det var på min gammle 386 maskin Koser meg også med Jazz Jackrabbit 1 Endret 26. september 2006 av albions Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Da har aspstein fått meg til å spille også, pga siggen hans :!: EDIT: Kommaleif Endret 9. oktober 2006 av Intern Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) To ting jeg lurer på... 1. Hvor skal oljen? *Funnet ut* 2. Hvordan sletter/selger jeg fly, busser osv... *Funnet ut* EDIT: Fant ut begge Endret 18. oktober 2006 av Intern Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 To ting jeg lurer på... 1. Hvor skal oljen? 2. Hvordan sletter/selger jeg fly, busser osv... *Funnet ut* EDIT: Fan ut nr. 2 7038353[/snapback] Oljen skal til raffineriet. Det er gult hvis du ser på kartet. Og så må du lage en stasjon som tar imot gods i en by og frakte fra raffineriet til byen Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 SPillet virker veldig morsomt men finnes det noen Start guide? MAnge ting jeg ikke helt skjønner Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 SPillet virker veldig morsomt men finnes det noen Start guide? MAnge ting jeg ikke helt skjønner 7044788[/snapback] Er bare å spørre det vettu Lenke til kommentar
W Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Spilte dette mye da jeg var yngre. Lasta det ned for ikke så lenge siden, og har spilt det en del i det siste. Artig å tjene rundt 7 milliarder kroner i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå