nerd-light Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 lastet ned den nye versjonen idag, og ser at man kan laste ned ting fra nettet, er en stund siden jeg har spilt, ikke siden 0.5, hva er det anbefalt at man laster ned ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Alt. Og så prøver du alt og bruker det du liker best. Hvis du er tørst på mer info ang. newGRF-filer kan du lese mer på min nettside: Her. Lenke til kommentar
Oberzten Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen norsk server oppe for øyeblikket? Ser det er en askøy-server, men der er det passord. Hvor spiller du benny? Og noen her som pleide å spille på kurt's hard goal? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Spiller mest singleplayer, men hvis jeg spiller på nettet pleier jeg å spille på Brianettas Standard. Lenke til kommentar
Oberzten Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis du er god må du jo spille på !Experts Hard Goal 0.7! Der får man poeng og rank, men den er ikke så godt i gang med det systemet egentlig... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis jeg spiller urealistisk, dvs. slik som de spiller på !Experts Hard Goal 0.7!, så spiller jeg på #openttdcoop Public Server. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg begynte å spille dette igjen nylig og ble hekta ganske fort. Det er bare et utrolig bra spill. Husker jeg spilte originalspillet for lenge siden da vi enda slet med link-kabel mellom com-portene som multiplayer. Må si jeg liker de nye store flyplassene som kan bygges , de er jo passasjer-magneter Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ikke bare jeg som sliter med å sove her i dag? Hmm. Nå skal jeg virkelig i seng her, men først sjekke at jeg har spillet på laptoppen ennå! Så jeg har noe jeg kan leke meg med i påsken, skulle det bli ensomt hjemme hos mor og far. Lenke til kommentar
Oberzten Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Haha, hvorfor er det urealistisk? Synes det er fett at du bare kan bruke det du starter med, og det er tog som gjelder. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Snakker du til meg? Nå kjente jeg at jeg ble litt sur.. Det er flere måter å spille OpenTTD på. Urealistisk og realistisk er to av dem. Urealistisk: Realistisk: Got my point? Lenke til kommentar
Oberzten Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ah, sånn sett, ja. Det du kaller realistisk er jo en masse newgrf pakker, sikkert kjekt det også. Men jeg liker best å konkurrere med andre på den litt urealistiske måten med bare det "originale" OTTD. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nettop. Og i virkeligheten bygger ikke jernbaneselskapene masse tuneller og broer over jernbanespor. Jeg liker også å spille urealistisk, men ikke kompetetivt. På #openttdcoop Public Server er vi maaaange folk i ett selskap og tar over hele kartet. Endret 12. april 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
frentix Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Jeg spiller så realistisk jeg kan med den originale grf. Dvs ikke broer over jernbanespor , og aktiv bruk av kryssinger og signallys. Ikke bare skal jeg tjene penger men det skal se fint og professjonelt ut hvis dere ser hva jeg mener. Jeg er forresten på utkikk etter realistiske togsett og sånn , er det noen som kan gi meg en link der? Endret 12. april 2009 av frentix Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Joa, her har du en liste. Alle nedlastingslinker er til Windows. Jeg tror at jeg skal legge ut denne listen på websiden min, i tillegg til å lage en liste for industrier, stasjoner, lastebiler osv. - UK Renewal Set. (UKRS) - Last ned UKRS - Last ned UKRS Add-On 1 - Webside - American Transition Train Set. (ATTS) - Last ned - Flere amerikanske newGRF filer - Webside - Dutch Train Set. - Last ned - Flere Nederlandske newGRF filer - Webside - DB set XL. -- Anbefales - Last ned - Japan Railways Train Set. - Last ned - (Mange) flere Japanske newGRF filer - Webside - Renfe (Spanish) Train Set. - Last ned - Last ned Høyhastighetsjernbane - Webside - CSDset. - Last ned - Flere Tsjekkiske newGRF filer - Webside - North American Renewal Set. (NARS2) - Last ned - Webside - 2cc Set. (2 Company Color Set) - Last ned 2cc Set - Last ned Metro Tracks - Webside - Norwegian Trainset. (NSBset) -- Anbefales på det sterkeste! - Last ned - Flere Norske newGRF filer - Webside Endret 12. april 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Og bukker! Var gøy å se norske tog til forandring Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 No problem. Si ifra hvis dere trenger en lengre liste eller evt. liste over flere newGRFs som hus, jernbane, broer, skip. osv.. Kanskje til og med en liste med newGRFs med tog, hus, veier osv. fra et spesielt land. Just let me know. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Et spørsmål angående North American Renewal Set. (NARS2): Hvis jeg vil bruke det i Openttd , skal jeg da bare laste ned win versjonen der? Prøvde å finne informasjonen der , men det står noe om at en kar som heter BaNaNas eller noe har en openttd versjon. Fant aldri ut av det :S Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 BaNaNaS er en ingame downloader til OpenTTD. Den er tilgjengelig i OpenTTD 0.7.0 eller en ny nightly. Du kan finne BaNaNaS helt nederst i hovedmenyen i OpenTTD. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ah , det visste jeg ikke. Brukte vel en god time jeg på å prøve å finne bananas på google. Takker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå