Northland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan får du byer til å like deg? Å hva gjør at de misliker deg egentlig? Jeg får ikke bygget noe rundt byen pga at de hater meg ser det ut som.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mye større endringer liker de ikke(endring i landskap, riving av byggninger), store stasjoner i liten by, for mange busser osv osv. Ting som er negativt. Bidrar du positivt(bygger ut byen, transporterer varer, folk osv) så vil folk like deg. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan jeg spør hvordan du bygger ut byen og transporterer varer? Har et par busser som kjører inn og ut, det er vell stort sett det som er av aktiviteter i byen.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er veldig enkelt til å få byer til å like deg, bare plant MASSE trær der For å bygge ut byen holder det med å bygge veien ut og ikke omring byen med togskinner. Byen vil vokse selv om du frakter mennesker fra den ene siden til den andre siden av byen. Og jo flere som tar busser jo fortere vokser byen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er dyrt å plante trær... Jeg brukte 20millioner pund på trær på en by Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som begynner å få til signalene eller? har begynt å skjønne tegningen med Pre-Signals og One Way Signals etc. fy søren det hjelper ass Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg prøver, og jeg leser om det på openttd om de signalene, men de fungerer ikke like bra i praksis. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Funker fett, PBS også. Spør om dere trenger hjelp til å ha noe "signallert". ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oij, så ikke at du hadde lagt ut bilder benny. Insane greier! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehe, tar det som et kompliment. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke at jeg ikke er imponert over bildene som har blitt lagt, men er det ikke litt "kjedelig" når man bare bygger et slikt system. Tenkte at det kanskje vil være litt artigere med litt terreng, slik at det blir forskjellig hver gang. (kan jo hende at det bare er jeg, siden jeg ikke kan bruke lyssystemet ordentlig en gang ) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) As requested: Er jo ikke så mye bakker og fjell, men det er iallefall ikke HELT flatt. Er jo kjedelig å spille som vist under med ett flatt scenario. Jeg bruker bare flate scenario når jeg skal prøve ut nye ideer eller øve meg. Endret 6. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå det var et fint jernbane-nettverk.. synes det er så koselig når pre-signalene fungerer togene stopper og går den veien jeg vil de skal gå! det er sånn det skal være! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kjenner den følelsen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som vil spille med meg? Jeg må lære meg det, derfor tenkte jeg at noen som kan det kan veilede meg litt ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Uff da, akkurat nå skal jeg legge meg så jeg kan ikke. Men jeg er alltid glad for å hjelpe, så vi kan godt ta en runde ien annen gang hvis ingen andre melder seg. Bare send meg en PM. Edit: Retta en FORFERDELIG setning.. -.- Endret 11. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg har fått mitt første elektriske tog, men kan ikke kjøpe det.. Why? Edit: Jeg har fått beskjed om at toget har blitt lansert, men det dukker ikke opp i menyen der hvor alle de andre togene er.. Endret 12. februar 2009 av DarkerGlow Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har du byttet ut togstallen til elektrisk? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe, nai.. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå