kaffebryggare Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hmm, da vet jeg ikke.. Edit: men vet du HVORDAN du kjøper nye tog, da? Hvis ikke, så er det bare å klikke på togstall og så nytt tog. (Tar utgangspunkt i tog her, men det er det samma med kjøretøy, båter og fly) Men hvorfor spiller du ikke OpenTTD istedet? Det er jo mye bedre Endret 27. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Thomas2k: Om du ikke har lastet ned openttd så ville jeg gjort det først og fremst. Deretter kan du bruke denne siden her: openttd wiki Der står det meste du har behov for å vite, øverst på høyre side der har du en meny, trykker du på tutorial der så får du innføring i spillet og hvordan det fungerer på en meget enkel måte. Lykke til Lenke til kommentar
tomas2k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 tusen takk:) da prøver jeg på det Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tar og spør her jeg. Har aldri fått til dette med lysene ordentlig, og det å få flere tog inn på samme toglinje så jeg får utnyttet de best. Noen tips her? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Her (<--linky) har du en bra side der du kan lese en del om OpenTTD Fant fram delen som omhandler lyssignal også: her Endret 3. oktober 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
rozon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 For de som synes OpenTTD er litt for enkelt... Last inn de nye ECS cargo vectorene... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvor hva hvordan!? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvem er det som sitter å designer slike kryss som dette? Og hva slags monster railways er det som trenger det? o_O Lenke til kommentar
rozon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hvem er det som sitter å designer slike kryss som dette? Og hva slags monster railways er det som trenger det? o_O Samme typen folk som flater ut hele kartet... Et slikt kryss kan være nyttig da, husk togene kan ha 128 vogner... Benny, det enkleste er å laste ned GRF pakken til Openttdcoop. Den er rundt 22 MB stor og pakkes ut til data folderen. Du kobler deg så til en server som kjører med ECS GRF-ene. Da lastes de rette GRF-ene automatisk. Hvis du vil spille alene må du velge hvilke GRF-er du vil ha, noe som ikke alltid er like lett siden de henger litt sammen på et ulogisk vis... Se etter servere som har GRF-er i lista. Studer GRF lista og se etter ECSxxxx. Pice of kake! Endret 5. oktober 2008 av rozon Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 OpenTTDCoop har også en fantastisk GRF-pakke (vet ikke om den har blitt nevnt tidligere), her : http://www.openttdcoop.org/wiki/GRF Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) *Laster ned GRF packen til OpenTTDCoop* Jeg vet hvordan man bruker GRFs da, men jeg lurte på hvor jeg fant dem. Men nå fikk jeg jo svar på spørsmålet mitt uansett så, takk. Endret 5. oktober 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 La inn OpenTTD i helgen og må si det er moro å spille TTD igjen. Begynner å bli en del år siden sist. Fremdeles et glimrende spill. Nesten rart ingen har klart å overgå det ennå, selv om Locomotion var et godt forsøk. Eneste jeg plages litt med er at det kan være litt vanskelig å lese teksten ved høye oppløsninger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vil være med å spille nå?? Lenke til kommentar
rozon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som vil være med å spille nå?? Litt seint, men... spiller nesten alltid jeg. Er jo bare å gå inn på en server og begynne... Etter hvert kommer det alltid folk... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenkte på norske folk da Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Trenger fortsatt hjelp med server'n min.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var ganske stille her nå.. Ingen som spiller? Triplepost Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Satt ved pulten min tidligere idag å forberedte meg for en ganske omfattende prøve i nyere historie, såklart måtte jeg begynne å se gjennom alle mine eldre spill. Jepp, der fant jeg TTD. Nå har det blitt 4 timer uten lesing, rett og slett elsker spillet! :wub: Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eg og ein kompis skulle prøve å spele OpenTTD online no og då såg eg til mi store overrasking at der var ein server som heitte gamer.no! Er det noko offisielle greier? Og korleis får ein tak i passord? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Den er utdatert, tipper den kjører på en 2 år gammel version av OTTD.. Av bra servere så har du jo #openttdcoop sin public server og Brianettas Standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå