Kimelimm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du trenger ikke og kjøpe det, det er freeware nå Last ned på Abondonware eller hva det heter Men hvorfor finner jegi kkew serveren? Noe nsom kan gi meg en guide på starting også? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du finner de nødvendige filene på tt-forums (både fullversjonen av TTD og de nødvendige grafikkfilene). Lenke til kommentar
turak Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 leita litt men fant ikke noe :S noen som kan gi meg en direkte link til en nedlasting eller no sånn ?? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvis du ser på første post, finner du alt du trenger... Først installerer du den orginale versjon(som er abandonware, som er lovlig da) så laster du ned OTTD og installer! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Her er hjemmesiden til OpenTTD.Her kan du laste ned OpenTTD. Her er OpenTTD's README. Her er orginalfilene du trenger. << Ny url. Her er et bra forum for tt-fans. Lenke til kommentar
turak Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 fikk de til og virke ^^ virket komplisert O_o ... skal se om jeg greier og forstå en drit imorgen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke serverne oppe? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er ikke mye aktivitet her ser jeg, er det noen som vil spille med meg ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet? OpenTTD tutorial Der finner du det meste du trenger å vite Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen norske servere oppe å kjører for tiden? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet? Sjekk hvilket år du er i Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet? Sjekk hvilket år du er i Spiller ingen rolle hvilket år jeg er i, får ikke kjøpt kjøretøy uansett. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tenkte at du var før 1930 siden da tror jeg det ikke er noen kjøretøy. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du må huske å kjøpe en garasje / depo, så klikker du på den for å kjøpe kjøretøy. Husker jeg rett, så får du ikke kjøpt med å trykke på den knappen på menylinjen på toppen, da den er kun for å se hva som finnes. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hvorfor er aldri servern oppe ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du må huske å kjøpe en garasje / depo, så klikker du på den for å kjøpe kjøretøy.Husker jeg rett, så får du ikke kjøpt med å trykke på den knappen på menylinjen på toppen, da den er kun for å se hva som finnes. Hehe, stemmer det. Skjønte fort at knappen oppe bare var en oversikt, men på stasjonene kunne man også få opp samme rute som garasjen (sånn ca. =P). Der var muligheten for å kjøpe nye kjøretøy skavert og umulig å trykke på. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 noen som kan forklare meg hva som skjer når en UFO lander i gamen?og ja, jeg er seriøs. landet nettopp en på skinnene mine edit: eneste jeg har merka hittil er at jævelen stjal deler at skinnene mine. Du kan skru dem av i "Vanskelighetsgrad" menyen Lenke til kommentar
turak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg tror jeg vet .... de stjeler skinnene ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ny beta: 0.6.0 Har tatt med de beste nye funksjonene på beta'en - Windows intaller: http://downloads.sourceforge.net/openttd/o...beta2-win32.exe - zip fil: http://downloads.sourceforge.net/openttd/o...beta2-win32.zip Endret 28. desember 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå