Jotun Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke som jeg vet om, skal ta en nærmere titt på saken EDIT: er nok ikke det enda, desverre.... 8708454[/snapback] Giddet ikke! hehhee... Fikk fikset det vha kontrollposter etter problemstasjonene! Da ordnet det seg! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vet dere om noen gode brett? Jeg har ikke funnet noen selv enda så dersom noen kunne linket/lastet opp hadde det vært flott. Hvordan er Locomotion i forhold til OTTD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 når jeg skal spille spillet kommer det opp: Your sample file is corrupt or missing. Help anybody? Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 du trenger noen filer fra orginal spillet... sjekk første posten om hvordan du kan hente det... har blitt gratis/abandonware Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er det noen som har et forslag til en Three-Way Junction jeg kan bygge når denne blir for dårlig? Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det noen som har et forslag til en Three-Way Junction jeg kan bygge når denne blir for dårlig? 8949739[/snapback] Har ett par forslag liggendes jeg, hvilken version av ottd kjører du, kan lage en savefil med ett par eksempler til deg om du vil Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjører 0.5.1 Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Argh, kan ikke bygge skrå skinner under bruer i 0.5.1, jaja kommer med ett vedleg her senere i kveld(rundt kl 22) med ett par stk, legger ved eksempel på prioriterte linjer også edit : Skjekk innom i morgen så ligger den nok her Endret 5. juli 2007 av eJoJ Lenke til kommentar
celebra Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det noen som har et forslag til en Three-Way Junction jeg kan bygge når denne blir for dårlig? 8949739[/snapback] Ville først og fremst unngått å bygge 90 graders svinger. Det senker togene alldelse voldsomt!. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Og det er ikke alle servere som støtter 90 graders svinger. Selv deaktiverer jeg alltid 90graders svinger. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 kjempebra at det er en slik tråd her. har spillt siden TT... har litt ting jeg ikke liker f.eks at regnskapsoversikt popper opp ved hvert årskifte. det er jo ikke livsnødvendig å måtte få den opp hver gang. Valg i patche-menyen ikke huskes til neste gang Annet enn det har jeg bare gode ord Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Liker dette spillet så mye at jeg lastet ned PSP versjonen av den (lovlig såklart ) Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Lastet dette ned nå, leeenge siden jeg har spillt Noen som spiller no særlig på nett? Aldri prøvd i flerspillermodus Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kjempebra at det er en slik tråd her. har spillt siden TT... har litt ting jeg ikke liker f.eks at regnskapsoversikt popper opp ved hvert årskifte. det er jo ikke livsnødvendig å måtte få den opp hver gang. Valg i patche-menyen ikke huskes til neste gang Annet enn det har jeg bare gode ord 9528678[/snapback] Valg i patche-menyen lagrer seg her. Og der kan du deaktivere regnskapsoversikten så den ikke plager deg. Danbannan: Ja, mange gjør Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kjempebra at det er en slik tråd her. har spillt siden TT... har litt ting jeg ikke liker f.eks at regnskapsoversikt popper opp ved hvert årskifte. det er jo ikke livsnødvendig å måtte få den opp hver gang. Valg i patche-menyen ikke huskes til neste gang Annet enn det har jeg bare gode ord 9528678[/snapback] Valg i patche-menyen lagrer seg her. Og der kan du deaktivere regnskapsoversikten så den ikke plager deg. Danbannan: Ja, mange gjør 9532600[/snapback] Nå har jeg prøvd og søke etter servere 2 ganger og finner en hel haug men det er absolutt INGEN som spiller Hvilke server(e) bruker dere Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Store stasjons komplekser er gøy, men hvorfor i all verden skal man ha så mange tog og vogner? Utrolig sjelden jeg har linjer som ikke klarer å ta unna alt gods, uten å måtte oppi mer enn 4-5 tok maks. Bortsett fra på egne maps der man har svære metropoler med klarert plass til en mega stasjon i midten... Forresten veldig gøy når man har masse penger, å begynne på sykt dyre prosjekter. Spesielt fylle igjen vann og lage fjell, for så å lage turist linjer rundt og rundt fjellet oppover. Med firma bolien på toppen... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Konge at denne siden ble tatt ipp igjen! Spilt tt siden jeg var liten. Men på OpenTTD, så forsvinner spillet mitt på multiplayer når jeg går ut av spillet. Hva er galt? Må jeg oprette spillet på en pc, og spille på en annen? Det har ødelagt mye moro.. Endret 20. september 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men det er jo INGEN online Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg sjekka nettopp, og det er ca. 60-70 folk som spiller nå på natta, og det er på ca. 1/4 av serverene i lista. Finner dere ikke folk / servere, så gjør dere noe veldig feil. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Digger spillet, men kunne ha digget det mer. For det første er AI-en verdens dårligste, så det blir begredelig kjedelig å spille singelplayer. For det andre er spillets farkoster altfor ubalanserte; første mann til flyruter blir rik fort og blir dermed i stand til å sette andre lett ut av spill ved å kjøpe eksklusive transportrettigheter i konkurrentenes hjertebyer. Allsidighet mangler. Plukker opp spillet ca. hvert 3-4 år, så da kommer jeg sikkert til å spille det igjen om 2-3 år. Håper OTT-folka har fått progget noe mer vettugt til den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå